NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, February 04, 2010

MaKaN2 Di PaPpa RiCH

Pappa rich di amanpuri..

Sape pernah mkn kat sini..?? daku dah byk kali dahh.. rasanya ni kategori kopitiam jugakkan.. tp sgt2 byk mknn dan minuman dia.. sukaaaa... =)


Tengokkk.. bykkan.. aku kalo gi sini selalu order 2 jenis air utk sendiri minum.. gile tamakkk.. ain dgn hafiz aku orderkan milo dinosour.. haaaa, jgn main2.. mmg nama air tu milo dinosour tauu.. kekekeke


Menarik sungguh air2 dia..


Mknn pun boleh thn gak sedap dia.. aku kalo gi sini mkn nasi chicken chop je.. leh share dgn budak2.. pastu mkn taufu fa.. mkn fries lg.. asam laksa lg.. kehkehkeh..


Ni dessert2 dia.. yummy...!!


Apa lah yg bebudak ni tgk tu..


Alisya ku suap mashed potato kfc yg tanpa sos tu..


Oiitt kakakkkk.. bahaya woo main chopstick tu.. grrr..


Snap gambo staff dia yg tgh wat roti bakar.. muehehehe..


Ni assam laksa tu.. slurpppp..


Ni nasi goreng utk ain dan hafiz.. kongsi ajeee..


Ni aku yg punyaaa.. nasi chicken chop..

Gmbr air lupa nak snap.. hehe..


Alisya aku tambat ehh aku letak kat stroller je pas dia kenyang.. kalo tak kang tak psl2 mkn sambil berkungfu.. tgn dia ni bkn reti dok diam..

Ok.. sape2 yg blm prnh cuba mkn kat pappa rich leh la cuba ye..!!


8 comments:

LiAnA said...

roti-roti dia sedapp

aNa SuZaNa said...

ana tak minat mkn roti sgt..kikiki.. sedap ehh..

tricksrex said...

katne ni?terliur ni..ape kate akak blanje..hahahahaha..

aNa SuZaNa said...

trex..
nak akak belanja boleh aje.. papa rich ni byk cwgn laa.. hehehe.. jom kita ngedet jommm..

eynda said...

Nak pegi la ni...dok tunggu bila hubby nak bawak pi huhu...

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
pujuk la hubby cpt...kikiki

ira said...

saya suka makan roti bakar ngan susu..sedap!! tapi sy sll makan kat paparich bdr sri damansara

aNa SuZaNa said...

ira..
kat bandar sri damansara tu baru je bukak kannn.. awak keje kat mana..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...