NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, February 12, 2010

aRiNi MaLaS MaSaK

arini bz kemas umah lagi.. tak abis2 lg ngemas kannn.. huhuhu.. penat sbnrnya bila pindah umah ni.. skrg bz packing baju2 di rumah damansara yg masih lom abis packing lg.. benda senang tp leceh yg amattt.. tolongggg...!!!


So aku order je pizza.. dlm masa sejam br sampai.. tgk la tu.. tunggang langgang pizza aku.. huhuhu..


Close up sket.. sib baik sekeping je lunyai.. alaaa, apa ada hal, kang dlm perut lunyai gakk.. kekeke..


Ni seafood lasagna.. rentung.. kekeke.. bg aku biasa2 je rasa dia.. tak la sedap sgt.. tp boleh la di mkn.. dah abis pun aku bedal..


Spaghetti Creamy Carbonara utk ain dan hafiz.. feveret diorg ni.. sodapppp..


Kentang crispy..

Ohye, kami dah pindah terus.. cuma ulang alik damansara pulak skrg ni utk sesi kutip2 brg yg masih ada dan sesi pembersihan rumah.. masa mula2 sewa dulu umah ni bersih, so nak pulangkan pun biar bersih.. ehehehe..

Nanti aku apdet psl umah ye.. umah tak deko apa2 pun lg.. serabai lg umah.. hehehe..


10 comments:

Syikin said...

Aku ni..tengok kotak pizza tu pun dah terliur..inikan pulak isi2 nya...uwa...harus g carik ni...

aNa SuZaNa said...

Wakakaka.. Syikin, mau kotak ka?kikiki..

mamawana said...

sedapnyerrrr....... sat lagi mama kena wat pizza nih. Lama tak makan pizza. Pas lenyek2 uli tepung mama posting kat sini ek.

IdzaLia said...

mak oii.. laju sgt ke mamat pizza tu terkejar hantar ekk.. habis tunggang langgang.. hehehee

eynda said...

Ni order masa kat damansara atau kat rumah baru??

aNa SuZaNa said...

Mamawana..sila tepek nanti ye.. Terer buat pizza ye,bestnye =)

aNa SuZaNa said...

Idzalia, tauuu xpe, sampai mcm tu sekali..kikiki

aNa SuZaNa said...

Kak eynda, ni masa kat rumah lama, time bz mengemas

Papa meow said...

wahaha... sodap nyo
rasa nk g piza hut lak

kenduri Mamat nanti mcm x dpt balik je, apa2 pn tengok lah macammana.

klu x da apa2 sampai ler

aNa SuZaNa said...

Papa meow, sila balik jugak sbb mu kan chef utk mkn beradab, hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...