NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, February 02, 2010

Kredit : google

Ptg tadi dlm kol 3 aku gi kedai dgn anak2 aku.. dekat je kann.. so tmpt pilihan aku kat mana lg kalo bkn speedmart.. hehehe..


Kali ni budak2 ni behave sket.. tak ambik menan pun.. cuma tlg kumpul coklat masuk dlm bakul je.. cehhh... hehehe..


Ni time tgh nak membayar.. tgh memilih brg malas nak snap.. sibuk aje org keliling tertengok2 bila ku snap gmbr.. kekeke..


Apek belakang tu tggu turn nak membayar..
aku byk borong mknn je.. total duit terbang rm107.25
Boleh claim balik kat laki ni.. kekeke..


Alisya mcm biasa, payah nak senyum..


Kat atas kaunter tu sume aku punya barang2..
Kecuali air gas yg berbotol2 tu ye.. tu apek tu yg punya


Apa lagi.. masa utk balik la..
Sblm tu singgah kedai mkn jap tapau sup ekor...
Feveret wooo... hehehe


Ain kuarkan jajan dia siap2 dr plastik sbb takut hafiz terambik dia punya.. ewah2..!!


Dah sampai dpn lift rumah.. kami masih dok damansara lg.. lantai timber rumah baru sdg ni cantekkan tang kaler dia.. tu hari kaler lantai kayu tu gelappp sgt.. so kasi cerah sket..


My tombam girl..


Sibuk beno mamat bujang ni heret payung..

Tu je aktiviti ptg td.. hehehe.. ada gak entry baru.. yihaaa..!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...