NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, February 03, 2010

CeRiTa PeTaNg SeMaLaM

Kan petang smlm aku ada bgtau nak gi checkup kat klinik kan.. yeee, mmg hubby aku bawak gi klinik pun ptg smlm.. kami ke pusat perubatan naluri.. Tapi sedih lorr sbb tak dpt nak jumpa dgn doc.. doc taknak terima patient dah sbb dah terlampau ramai sgt org yg menunggu giliran.. mmg ramai pun masa aku dtg.. sume mak2 buyong..

Aku sorang je yg kempis.. tu psl kena reject kot.. kekeke.. takpelah, redha je.. dulukan pada yg dah ada appointment lebih awal.. pastu aku cuba search klinik pakar sakit puan dlm GPS..Jumpa satu yg terdekat.. kalo ikut gps tu, perjalanan ambik masa stgh jam je.. oklah, masih sempat lg sblm klinik tu tutup.. so kami pun bergerak berpandukan direction yg gps tu bg..

Perjalanan menuju ke selayang, tp ntah mcmmana kami termasuk ke simpang yg salah.. mulalah gps tu asyik sebut "recalculating" .. mood nak jumpa doktor pun dah makin malas.. so hubby pun tanya mcm mana, nak pi ke tak..?? aku kata takyah la, sok jelah pegi lg.. dah lmbt pun masa tu, takut klinik dah tutup je..

Tetiba hubby ckp "jom abg ajak ayang mkn best2.. mesti pastu sakit tu hilang.." ececehhh, umpan nampakkk.. tp rezeki jgn di tolakkk.. hehehe.. wlpun pd awalnya ku buat2 jual mahal dulu.. kuikuikui.. strategi pemasaran kena ada.. muahahaha..


Hubby belanja mkn kat sini.. buffet dinner.. ni gmbr google je ye.. tak kose aku nak snap gmbr hotel ni sbb dah mlm kannn..


Ni lobi hotel.. masa ni dah tersengih lebar wlpun sakittt masih terasa.. jln pun terkedek2 tau.. sob sob sob..


Sempat berposing kat tandas.. suka la style tandas ni.. cantekkk.. huhuhu..


Budak2 ni pun jakun je mcm maknya jugak.. ehehe..


Landskap dpn restoren dlm hotel ni.. simple tp cantek..


Ni lah restorennya..

Tp sgt tension masa ni sbb tetiba hafiz buat perangai, mengamuk tetiba dan buat aksi guling2 baring2 kat lantai.. gerammm + maluuu sgt2.. org2 sume pandang je.. huhuhu..

Terus ku heret si hafiz ni masuk dlm tandas.. pujuk dlm tu je.. alisya ku passing kat hubby jap.. ain pulak menyibuk je mengekor ku sekali.. rimass ai tauuu..

Bila dah tenang br ku kuar balik dari toilet tu.. tu pun aku dah ugut siap2 si hafiz tu.. aku ugutlah kalo dia nanges lagi doktor dtg pi pam bontot dia..ala, pam bontot tu ubat sembelit yg masukkan lam bontot tu..kekekke.. bijak tak aku.. hehehe..


Kami duduk berhampiran dgn dessert2.. hehehe...


Mcm2 mknn ada, cuma mlm smlm aku tak mkn sgt sbb sakit.. malas nak bgn ambik mknn sbb sakit wooo.. huhuhu.. makanan pun masih lom mampu buat aku hilang rasa sakit.. sian dinosour kali ni tak kuat mkn.. rugi2..




Ni yg hubby aku tlg ambikkan, aku tukang mkn je.. biasanya akulah yg kerap bgn duduk ambik mknn tawww..!! yg atas tu salmon mentah.. tp siyesss tau, yg aku beli dgn kwn alam maya aku ni lagi sedappp... lg fresh lorr.. yg kat atas ni kurengg sedapp..


Ni lauk2 yg hubby aku kumpul sekali harung.. ratah lauk je.. huhuhu..


Ni dessert aku yg punyaaa.. sedappppp.. yg coklat tu lagi sedapp..!!


Alisya dpt mkn mashed potato je...


Ain tunjuk cara2 bancuh air.. hehehe



Sampai terpejam2 kena flash kamera..



Bolatnye mata hafizzzz... ikut maknya la ni.. kekekeke



Bagusss budak ni, tak meragam pun... Hafiz je ngada2..



Sejam stgh je kami kat sini.. pastu blah balik umah.. sakit tetap sakit.. huhuhu..

Posing dulu sblm balik.. ehehehe..

So, ptg ni aku akan gi klinik lagi.. sakit pun tak la sesakit mcm smlm.. kira okey sket.. cuma nak gi checkup jugak.. apa2 nanti ku update semula ye..

13 comments:

Mummyaza said...

waaaah .. dinner kat 1 world.. sy pernah makan kat ctu.. mmg bestt.. tp rugi la tgh sakit2 pegi..x boleh makan banyak2..hehehe

eynda said...

Geram tengok pipi alisya :-D

ina_syuk said...

ermm geram tgk alisya..dpt bape berat die ana?

mirah said...

moga semuanya ok tu..

Shariz said...

Shariz pernah makan kat one world....sangat suka makanan situ...banyak choice kan :) Adam sgt suka marshmallow letak chocolate dari chocolate fountain tu :D

Ana Suzana said...

Suhaiza..
tulah, mknn sedap2 belaka.. xpe, nanti ajak lg lah.. kekeke

Ana Suzana said...

Kak eynda..
pipi hannah pun sama kak.. bikin org gerammm je..=)

Ana Suzana said...

Ibu 2Az
Tak taulah brp berat badan dia.. dah lama tak timbang..

Ana Suzana said...

Mirah..
Alhamdulillah, sume ok.. xde apa2 yg serius pun..

Ana Suzana said...

Shariz
ain pun suka mashmallow celup coklat tu.. ana suka kutip desset2 lain mcm kek2 yg ada cheese.. hehehhe

Ain said...

kalau dah sakit makanan sedap macam mana pun ttp tak berselera kan.....

bila tengok pic. ana yg last tu mcm tak rupa orang sakit dah... happy semacam jer...hehehe....

Ana Suzana said...

KaK AiN
Ana ni kalau bergambar sokmo nak sengih tunjuk gigi..kekeke

Anonymous said...

ok, cool... i just added up a lot of another emo backgrounds on my blog
http://www.emo-backgrounds.info

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...