NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, June 02, 2012

SeLaMaT HaRi LaHiR iCa..!!

Hari ni 2 Jun genaplah usia ica yg ke 3 tahun.. tapi hari ni kami tak sambut besday dia pun.. takpe, nanti mak ganti masak best2 utk ica ye.. ica suka mkn nasi ayam dgn nasi goreng telor kan.. nanti mak buat yg special.. hihihi..


Alhamdulillah mata dia pun dah nak elok..

Dengan izin Allah serta berkat kesabaran memberi dan memaksa dia mkn ubat selama 5 hari berturut2, tu tak kira lg dia gigit jari aku sekuat hati.. sampai nak nanges aku di buatnya.. sakit woo budak ni gigit.. huhuhu..


Sempena ulangtahun dia yg ketiga ni, aku tak kasi apa2 hadiah pun kat dia sbb dia dah selalu pow aku menan.. asal gi kedai je nak beli menan, asal ke kedai je mesti carik menan.. grrrrr..

So tu dah di kira hadiah la kannn.. hahahha.. kejam tak mak kamu.. kikiki.. Apapun mak doakan yg terbaik je utk anak mak yg paling kecik ni.. jgn nakal2..

Jgn garang2 selalu dgn apis.. dia tu abg kamu tau bkn adik kamu.. cian apis kena buli dgn ica je.. hehehe..

Yang pasti mak sayangggggg sgt dgn ica dan anak2mak yg lain..

12 comments:

Adnazthie said...

Selamat hari lahir Ica...semoga Ica jadi anak yang sentiasa buat mama tersenyum selalu..hepi hepi hepi besday

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ica nie sebijik muka apis

eila said...

besday ica sama dgn besday agung...
appy besday ica semoga ica comey dan terus comey sokmo!!!

rahayu said...

selamat hari lahir ica...makin tembam ya. comel betul..lain dengan ain

♥fatenn meera♥ said...

hepy besday ica..
geram tgk ica, tembam..
rase nak gomol2 je..hahaha..

ummi_khalish said...

slmt hari lahir ica..sama besday dgn adik dil...hehehe..smoga membesar menjadi anak yang solehah..

Cahaya hidupku said...

InsyaAllah...mak yang baik pasti akan dapat anak yang baik :)

HUZAIFA said...

ica makin besar nampak cam tomboy la pulak

Mummy GreenyHouse said...

happy birthday ica! belated...lambat pula baca entry ni..huhu :p

Mamasya said...

Happy 3 rd bday Ica! moga sihat ceria selalu.Ica sebaya dg anak pompuan akak bulan ni juga 3 thn.

nurbeena said...

epi besday ica! jadi budak baik yer!

suhailas said...

wahhh ica besday kita sama.......happy belated ica..jadi anak yg baik tau....insyallah...takpaa mak tak mau beli menan..sampai BJ calling calling nnt aty belikan....HBesdayyyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...