NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, June 26, 2012

Ayat - Ayat CiNta

Ucapan yang encik suami buat utk aku semalam sangat2 buat aku terharu.. kalau boleh nak nanges guling2 je semalam sambil tepuk2 lantai.. tapi apakandaya semalam masa tgh baca status ni aku berada kat the curve..

Kalau aku nanges guling2 kat situ alamatnya pakcik sekuriti humban aku keluar gamaknya kang.. so tahan sebak dalam hati je.. sob sob sob..

Isteri mana yg tak gembira, bahagia bila sang suami lafazkan kata2 mcm tu.. errr bkn lafaz kot, dia taip aje.. tapi tetap terkesan dalam hati sanubari ku ini.. ecewahhhh..

Rasa mcm nak lompat2 sambil tepuk tangan sebut hip hip hooreyy pun ada gak.. kang org kata bengong lak kan.. td nak nanges.. pastu nak lompat2 lak.. hehhehe..

Yelahkan, bukan selalu nak dpt ucapan puitis2 mcm ni, romantik2 gini.. bak kata encik suami kalo selalu sangat cakap kang jemu lak kang.. hehehe..

Iyolah tu.. walhal semua isteri2 suka tau kalo si suami romantik2 gitu.. kan korang kannn.. kannnn..



Dan sempena besday aku semalam beliau tujukan lagu " Permata Untuk Isteri " dari Kopratasa..

Lepas tu apa lagi.. dok la ulang2 lagu tu dlm kete.. Cd takde, tapi aku bukak youtube kat iphone.. replay jelah lagu tu sampai berkali2..

Yang pasti semalam memang memori terindah utk ulangtahun kali ini.. Moga Allah sentiasa merahmati hubungan kami selama2nya.. Amin..


Permata Untuk Isteri :

Telah ku Tetapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai Isteri

Untuk kau penuhi dengan Kemuliaan Seorang wanita
Untuk kau beri Erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama Suami

Kerana engkau Isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini

Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

22 comments:

Cnidaria said...

owhhhhh... touching nya...

SaRaH SaLiHaH said...

waaaaaaaaaa..
sgt touching!!

alhamdulillah..
penghargaan dari suami sememangnya adalah satu kepuasan utk isteri..kan?

bangga akak dpt ucapan cam ni..
akak menjadi sumber inspirasi sy utk lebih bkhidmat dan buat terbaik utk hubby..

Marwanis Mansor said...

wow betuahnya diaaa... ucapan harijadi terbaek...

Farah Zamri said...

touching okeh!
hihi ;D
sis,happy belated birthday!
masih x terlewat lagi nak wish kan?
moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu.

Suliana said...

wah.. mmg touching la kak ana. sy plak yg bergenang2... faham sgt jiwa perempuan ni mmg rapuh kan dgn ayat2 cinta dari suami. smga berbahagia selalu kak ana.. :-)

Eizianny said...

sronoknye. ..mmg best ayt2 cinta tu...pastu siap tuju lagu lg...kita pn nk jd mcm kak ana la...jd istri yg tbaik dan sntiasa rajin mmsk utk suami dan ank2...tahniah kak ana sbb dpt pghargaan dr en suami yg sungguh touching2 gitu... :-)

eila said...

sweetnya nak kawen gak ar hehe...

cik iman said...

sweet!!nyaris nak kene diabetes dah..=)

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

like..like..like..
bukan senang nk dapat suami yg meluahkan perasaan pada isteri.
lagi2 yg ayat menghargai isteri..ramai yg segan padahal nk luah pd isteri sendiri je kot..rasa motivated kalau dorg buat camtu kan..??
apapun Selamat Hari Lahir..Semoga Allah mmberkati ana sekeluarga..aminn

ibh_sue said...

Alooo..sweetnya..

ADEEYA said...

So sweet... Me like the song so much <3

mamaamni.blogspot.com said...

Ana.....ckup touching taw..tahniah dr akk....

mamaamni.blogspot.com said...

Ana.....ckup touching taw..tahniah dr akk....

mamaamni.blogspot.com said...

Ana.....ckup touching taw..tahniah dr akk....

Ana Suzana said...

Amboiii.. touching betul tu sampai 3 kali komen.. ekekekke..

Ana Suzana said...

cnidaria..
touching kannn.. sob sob sob..

Ana Suzana said...

Sarah..
sama2 la kita buat yg terbaik utk encik suami kita.. =)

Ana Suzana said...

Marwanis..
itulah psl.. nasib baik skrip dia tak sama mcm kwn2 yg bg ucapan.. hehehhee.. sukeeee

Ana Suzana said...

Farah..
mekasih atas ucapan.. akak rasa pun masih belum terlewat utk farah bg hadiah kat akak.. kahkahkah

Ana Suzana said...

Suliana..
hati pompuan mana yg tak tersentuh kannn.. suke sgt le bila sang suami ucapkan kata2 mcm tu..

Ana Suzana said...

Eizianny..
mekasih dikkk.. sob sob sob

:: Riri-Fatieha ::~ said...

wah....romantiknye...
Happy belated birthday kak ana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...