NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 22, 2009

TeNtaNg BreaStFeeD

Alhamdulillah, syukur sgt2
krn aku masih mampu nyusukan alisya
Alisya masih belum mkn apa2 selain susu ibu shj

Utk makesure susu aku berkhasiat dan byk,
aku akan amalkan pemakanan spt berikut..
Everyday aku akan buat perkara yg sama..

Kat atas ni cwn sebelah kiri ialah air milo + oat 400ml
dan sblhnya air horlick 350ml
Sampai kembung perut aku wehh..ekekeke..
Aku minum dua jenis ni 2 kali sehari
waktu pg dan mlm..

Pastu aku ambik supplement ni jugak
sume saiz besar2 lak tu..
mesti ada adegan tercekik slh satu pil yg aku telan tu..
nyampah tauuu..!!

Pastu mkn nasi 3 kali sehari..
paling kurang 2 kali sehari..aku mmg kuat mkn nasi..
kudapan mcm biskut or roti pun aku telan..hehehe..

Selagi nyusukan alisya aku akan maintain camni
Setakat ni susu aku menten byk..Alhamdulillah..
Moga aku dpt nyusukan alisya selama yg mungkin..
Aminnnn..

3 comments:

eynda said...

Part makan nasi 3 kali yg buat akak jeles....badan dok kecik situ laaa :-D

aNa SuZaNa said...

tp ana mcm nk semakin berisi je..dah le ketot..hihihi

shabiela said...

jeles ngn mu, mkn byk pon menten jerk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...