NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 02, 2009

ApeKahhhhh....???

Koranggggg...
Malam tadi kannn...
aku mimpi aku beranak lagi la..

Aku beranak baby boy..
apekahhhh..??? uik...suspen2...
xpeee..mimpi je tuuuu..

Tapi risau pun ada gak..
alisya br genap 4 bln arini....
Tp mmg aku tak peyed lagi..standart la kan kalo BF

p/s : malam ni balik kulai..so entry baru takkan ada until ahad..


7 comments:

-iLLa- said...

syoknyaa weh nk peknen lagik..aku neh dh 2buln try asik failed jerk..,

eynda said...

Ok la tu...nanti jadi 2 pasang :-)

aNa SuZaNa said...

illa...kak eynda..
oh tidakkkk...3 thn nak rest dulu ni..hihihi

Mrs. Aiza (Nis) said...

kak pulak mimpi pregnant 2-3 dah baru2 ni. pastu mimpi pattern yg sama..(memang daku dah lama mencuba..

Mrs. Aiza (Nis) said...

kak pulak mimpi pregnant 2-3 dah baru2 ni. pastu mimpi pattern yg sama..(memang daku dah lama mencuba..

aNa SuZaNa said...

moga impian kak nis tercapai..
lgpun hairee dah leh jd abg dahh..=)

ena said...

hihi ana saspen jer!!!
tapi
orang kata kalo mimpi banak tuh, ada rejeki nak datang bergolek ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...