NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 30, 2009

TahNiaH KaK EyNda


TAHNIAH di ucapkan buat KAK EYNDA
Nampaknya nasib akak sgt bertuah di hari Jumaat ni
Sib baik hadiahnya bkn nasi..hehehe.. :-p

So, apa yg akak perlu buat skrg ialah :

Sms/email ana alamat rumah,
pastu bgtau pukul brp akak berada di rumah
dan hari apa..sbb kang takut akak kuar lak..hehe..



16 comments:

Syikin said...

dengan lemah longlai.. tahniah kak eynda..uwa... ana..buat la ada tempat ke dua ke tiga ke..ekekekeek

eynda said...

Waaaa...biar betul!! Dah tengok klip video tu baru percaya hehe...nasib ada bukti...cayang Ain muaahhhhsss...nanti akak sms ana ekkk...tq...tq.... :-D

keCik said...

owh mcmtu ka cara cabutan..kehkehkeh..chumel suara ain.. sgtla lucky kak eynda dahla bakal sejiran nantii... huhuhu

aNa SuZaNa said...

syikin..
oh tidak..pemenang hanya satu..ekekeke...

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
lg tak percaya ke...kikiki..
tahniah ye..

alamaktuan / meabadi said...

uwaaaa *sambil menagis teresak* ..mana nak ku campak pasu yg ku berangan nak letak bunga hadiah tu????



uwaaaaaa...tak do rejekki..

kak eyndaaa...anda mmg bertuah!!!!!

aNa SuZaNa said...

kecik...
ni cabutan secara adil..takde pilih kasih..hihihi..

ain volunteer nak buat sdiri..hafiz takleh lg..kikiki

aNa SuZaNa said...

Me..
wakakaka..
dah siap beli pasu ke...alaaa..
mu gi umah kak eynda mintak separuh..kan ada sedozen tu..hihihi

eynda said...

Me...bagi kat akak la pasu bunga tu kekeke....akak kena gi shopping pasu bunga la weekend ni lalala....

ammi said...

waaa....
tak tertulis sedihnya..
KAk Eynda pulak buat contest!!

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
beli pasu cpt2..isnin after kol 2 insyaallah smpai... :-)

aNa SuZaNa said...

ammi..
mu la buat contest..ana lak join..hihi..

ammi said...

huhuhuhu//kasi lengkong nak??

aNa SuZaNa said...

buleh aje..
asalkan pas siap msk terus hantar..lmbt2 kang basi..hihi..

shabiela said...

Wah, bertuah tol kak eynda.. tahniah2.. ku dh tau mmg xkan dpt.. uwaaaa.... kekekek...

Adekniza said...

congratz eynda..ala tak kisah sape yg menang..masuk pun suka2 jek... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...