NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 23, 2009

MiNta ToLoNg...BeTa KuraNg Tau..

Ececehhh..berbeta2 la pulakkk..
Sebenarnya gini, daku kurang phm tentang mknn kat bwh ni..

Sbnrnya mknn dlm botol ni mkn gitu aje ke
atauuu kena campur dgn bubur nasi..
Ni persediaan utk akan dtg..

Sbb b4 ni aku tak prnh try lagi mende alah ni
Yg botol sblh kanan sekali tu aku prnh la try..
Sbb tu kan jus..so tau lah gunanya utk apa..

Yg pear tu pulak suap gitu je kan..??
yg pumpkin tu pulak..??camne nak guna tu..??
sape2 tau meh ajar aku ye..


6 comments:

eynda said...

Akak suap gitu je...tapi anak2 akak ni tak brape minat makanan dlm botol so kurang guna....tak tau la boleh campur dlm bubur ke tak..

ammi said...

makan gitu jer Ana..Umar suka bebenor kalau dapat.Lepas bukak, kalau tak habis simpan dalam peti ais, dalam masa 2 hari masih boleh kasi yang sama.Sebelum tu panaskan lah dulu.

aNa SuZaNa said...

kak eynda..ammi..
thanks...mcm tu rupanya ye..kena panaskn dulu ekk..???

Some1...somewhere...somehow... said...

ana...just rendamkn botot dlm air panas jerk...

shabiela said...

pernah dgr, ni br tgk rupa.. slalu wat bubur ns sndri jerk.. opss.. bukan sha wat, mak wat siap2.. ekekek..

aNa SuZaNa said...

kak y..
rendam ke..ingatkan masuk lam kuali pastu panaskan..ekekeke..leceh tul la..


sha..
ana pun jrg beli yg segera2 ni sbb biasanya masak sdiri..tp saje beli nak test..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...