NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 02, 2009

AktiViti SeKaRaNg

Skrg ni tgh luangkan masa ajar ain mcm biasa
Lps zohor aku mesti kena ajar ain something
Ain pun seronok betul dpt belajar

Maklumlah dia kan x ke sekolah..
So aku lah cikgu dia skrg ni..
Dah sampai huruf H pun dia belajar menulis
Alhamdulillah..

Tekun sungguh belajar..
senget2 dan lari dari line tu standart la kan
dah namanya budak br belajar..

Posing jap..hehehe..

Sehari aku just ajar satu huruf..
So dia akan belatih tulis huruf2 tu smpai terer..
hehehehehe..

Yang si adik lak watpe tu..
hafiz masih tak reti pegang pen dgn betul..
Masa ain sebaya dia dulu dah automatik reti sdiri

Ni lah hasil keje tgn dia..hehehhe..
tu pun dia asyik sorak " adik pandai "
dia masih bahasakan diri dia adik
coz dr dulu lg kami panggil dia gitu..
Tup2 ada alisya lak..hehehe..rezeki tuuu..

Buat muka toyeee je ye..
org snap gambar dia, dia sendiri ckp "senyummmm"
tp dia tak senyum pun..x paham kahh..???

4 comments:

Mrs. Aiza (Nis) said...

ana..umur ain berapa skrg? elok aje dia tulis.

-iLLa- said...

chantekss baju kak ain..ekeke

aNa SuZaNa said...

kak nis..
bln 1 thn dpn umur 4 thn ...


illa..
beli dgn mu la sape lg..muahahahhaha..

-iLLa- said...

hahahahhaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...