NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, September 05, 2011

DuiT RaYa aNaK2 aKu..

Alahai.. nape la malas sgt nak apdet blog nih.. mood cuti raya masih melanda.. ececehhh, mcm le aku masuk opis bekerja.. hehehe..

Kat atas ni semua hasil pendapatan anak2 aku time raya.. rezeki tu.. Alhamdulillah.. yg lambang rm100 tu bknnya duit tau, tu sampul aje tu.. jgn terpedaya.. ekekke..

Tu semua pemberian adik beradik sebelah aku dgn hubby dan pemberian saudara mara.. mungkin tak le sehebat pendapatan anak2 korang, hehehe.. :-p

Yang pasti, semua pendapatan2 di atas akan di salurkan ke dalam beg tgn aku dan bknnya di salurkan pada hubby.. muahahahaha.. aku rasa rata2 semuanya mcm tu kot, semua duit raya anak2 mak2 yg akan pegang dan simpankan.. kann kannnn..

Pastu pandai2 le maknya nak wat apa dgn duit raya tu.. yg pasti utk kegunaan anak2 gak.. hehehe..

Sampaikan hubby aku kata tak aci sunggub sbb semua duit raya maknye je yg pegang.. hahahaha.. aci tak aci, aku nak pegang gak.. kahkahkah..

Sampai ke hari ni aku masih lom kira lg jumlah pendapatan anak2 aku.. lenkali la kot.. malas lak nak koyak satu2 sampul duit raya..


**pada sape2 yg nak kasi anak2 aku duit raya di alu2kan.. kahkahkah.. nak kasi maknya sekali pun elok gak.. :-p 


13 comments:

Alin Marlini said...

Selamat Hari Raya na...banyak dpt tu...

-iLLa- said...

yer betul!!! pendapatan anak2 ku pun maknya simpan..hahahaha....sungguh x aci kata papa mereka..ekekke..abeh anak dpt jek duit raya terus hulur kt mama mereka..cner kan.....

Ijah EmoTemo said...

pergh byk tu duit raya. ahaha. kak ana ijah nk duit raya jgk. ekekek *lariii

mama maman said...

maman mmg akan kasi kat mama dan papa utk simpan.. dah blk umah br papa kasi utk mama kira dan mskkan duit tuh dlm akaun maman.. buat bljr dia je nnt kan... :)

H.U.S.M.Y.N.A said...

Alhamdulillah...kat umah ni pun dah siap kira dah...last2 mamanya gak kena tambah nak bagi cantik angkanya...hehe(selalunya yg tukang kira yg tambahkan...selalunya abah yg kira)...kiranya tahun ni mama lak yg bermurah hati...Dah siap simpan dlm akaun masing2 dah kat bank...angka dlm buku pun dah sama dgn umur masing2...Alhadulillah...masa depan diaorang jugak...

DeQWa said...

SELAMAT HARI RAYA KAK ANA SEKELUARGA...
nak duit raye kak ana....
bile nak buat open house...leh dtg beraye umah kak ana...hehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

'dede kaya mak....'
mesti sweet kalau dede cakap ghitew kan mak...hehehhee
Selamat HAri RAya maaf Zaher Baten

adarnadzmie said...

duit raye anak2 baru jer kira mlm semlm.... ank2 akak klu dapt diorg tak pun bukak sampul tgk bape yg dapat... akak ajar jgn bukak lagi... tak suspen ... hehe.. lepas abis raya baru buka sampul tu...
sama gak la akak yg simpan duit raya ank2...hehe..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila pun tak kira lagi..simpan je.. nanti hujung bulan abis raya baru kira & masuk tabung haji anak2

I want to lose weight said...

Kalep dengan Hasya dan campur aduk.. tak tau sapa punya..
ada yg sampul sama.. tp nilai lain-lain.. ada yg tak bersampul..

last2 kira campur dua-dua.. pastu bahagi sama rata :)

Ana Suzana said...

ana pun tak asingkan sampul duit bebudak ni.. kumpul sekaligus aje.. kikiki

sesuka haty said...

wow...meh bg kami ciket kak..hahaha
leh la kami wat blanje susu anak2 ni haaa..hehehheeh


-kyo-

Qaseeh Tolia said...

Saya simpan, saya kira, saya ikat getah..dan tugas Abahnyer bawak..Dah slamat..slamat masuk TABUNG HAJI..He.he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...