NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, September 09, 2011

DeDe TaK NaK SyeKoLaH

Budak pelat huruf S ni arini berbaju melayu.. bersiap2 nak hantar kakak dia pi sekolah jap lg.. sementara tggu aku lak bersiap2, si apis ni dgn kakak dia sakan bersembang2..



Ain : Dede.. thn depan dede dah besar.. dede kena pegi sekolah tau..

Apis : Tahun depan dede dah besyar ke..?? skrg dede syederhana besar ke kakak??

Ain : yelah.. skrg pun dah besar.. dede kena pegi sekolah mcm kakak..!!

Apis : Oooo.. bkn syederhana ye.. dede taknak kolahhhh (sekolah)..



6 comments:

Jiejah @ Iza said...

ahahhaha sederhana besar ..pandai kamu dede .

Ijah EmoTemo said...

ahahaha , ada je jwpn dede ni ek. ekekek

wan habibah said...

dede ni kelakar lah... hihihi..

yana halim said...

hoh! baek punya jawapan skema....hahaha

ida said...

suka snagat dengan keletah dede ni..lama dah follow u...salam kenal yer Ana..

-iLLa- said...

Adam n addin pun xnak pergi sekolah..kata mereka......

so, kami x boleh guna perkataan cakap kata pergi " school" kena tuka cakp kata pg " jumpe kawan ramai2"..aiseyyy..bila ckp gitu baru nak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...