NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, January 06, 2012

MeLaYaN iCa YaNg KeBoSaNaN


Budak kecik ni memang terasa sgt kesunyian dia bila abg dia yg jugak geng gaduh dia takde.. yelahkan, biasanya dia dgn apis selalu bersama2 kat seat belakang tggu kakak dia abis sekolah.. tp kali ni tinggal dia sorang je.. cian dia..


Ni masa kat sekolah kakak dgn abg dia..

Seronok jap sbb dpt main slide.. pastu bila aku ajak naik kete terus dia membosan dan merengek sbb nak abg dia ikut sekali.. eh ehhh dia nihh..

Makanya utk hiburkan hati dia, aku bawak le dia jenjalan gi kedai kat stesyen minyak yg berhampiran..


Haaa... barulah seronok dia masa ni..

Aku pun bg satu bakul kat dia utk dia isi apa je yg dia nak.. wahhhh.. lg sakan dia.. seronok sgt le dia masa ni.. biasanya si apis paling suka kalau aku bawak gi kedai stesyen minyak ni.. skrg ni tinggal ica sorang2 je le layan diri..


Pikir nak ambik apa.. melilau2 mata tgk tu ini..


Abis satu kedai minyak ni di tawafnya..


Ambik jgn tak ambikkk.. muehehhe.. siap pilihkan kopok utk aku sekali tu.. baguss..


Dia ni selalu sgt ingat belikan utk kakak dgn abg dia..


Tunjuk kopok feveret aku..


Mintak izin nak ambik satu katanya.. bolehhhh.. ambik lee..




Pastu mintak izin lg nak ambik lg sebungkus.. ewahhhh.. tak boleh..!!


Okey.. masa utk pi byr.. asyik mengeluh berat je katanya.. ekekke.. saje aku dera suruh dia bwk..


Ni biskut yg aku belikan utk apis.. ni biskut feveret dia.. penggemar cheese la katakan..

Pastu terus rushing gi sekolah balik utk ambik abg dgn kakak dia.. mujur dpt parking masa nih.. pas ambik budak 2 org tu terus berdezup balik umah..


Sampai umah ica lena dgn jayanya.. kepenatan sgt la tu..


Aku tidokan kat sofa ruang tamu je.. senang sket nak tgk dia sambil aku wat keje kat dapur..



4 comments:

sudipVSsenduk said...

cantik baju ica...

yana halim said...

ha'ah....nak kata baju ica cantik jugak. hehe..

ibuayu said...

Makin comel and berisi ibuayu tengok ica ni

eila said...

dak tecit kegemaran ku comey sungguh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...