NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 17, 2012

KoLeKSi ViDeO iCa

Ni antara video ica.. saje je nak kongsi keletah budak kecik ni..



Yang ni video smlm lps balik dr sekolah..

Alhamdulillah dah ceria2 mcm selalu cuma sesekali mengadu sakit.. luka2 tu buat dia pedih lebih2 lg bila hingus meleleh kat tempat luka2 tu.. nak lap hingus dia pun kena berhati2..

Tak sabar nak tggu muka dia bersih licin balik mcm video2 kat bwh ni.. moga cepat sembuh ye ica.. krim gamat pun aku curik2 sapu waktu dia tido.. waktu dia jaga jgn harap le, nanges dia kang kalo sapu mcm2 kat luka dia tu..



Ni pulak aktiviti yg selalu dia buat kalau aku masuk tandas.. =)



Video ica belajar Iqra'.. comell aje suara dia ikut bacaan.. =)

Ya Allah Ya Tuhan ku.. sembuhkanlah sakit anakku.. Amin..



6 comments:

ibh said...

Ala Ana..sweet ja dgr suara Ica..(^_^)

Cnidaria said...

oloh bestnya la hai.. tingin nye saya nak timang anak...

eila said...

tomey..tomey...

AxaNixa said...

'nanti ica bace ye mak!'..hehehe..sabo je le..comei.. :)

AxaNixa said...
This comment has been removed by the author.
MeMHaliD said...

ana dede sebut no five la..hehehe bukan lima....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...