NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 18, 2012

AiN DaPaT KaD

Dalam family sebelah hubby, ain memang rapat dgn sepupu2 dia dan jugak anak sedara dia.. maksud anak sedara tu ialah anak kepada sepupu dia..

Anak2 aku ni kecik2 lg dah dpt pangkat makcik/pakcik.. so secara tak lgsgnya aku dpt pangkat nenek jugak.. ciss..!! hahahahampeh..


Berbalik pada citer ain, baru2 ni ain dpt kad dr anak sedara dia.. lelaki..

Diorang ni mmg kamceng le kalo tiap kali berjumpa... lahir pun beza sebulan je cuma thn je yg berbeza.. ain muda sebulan dr anak sedara dia ni..

Masa gi majlis org kawen ahad lepas, bebudak 2 org ni mcm biasa la main sama2.. tup2 masa kami nak balik, anak sedara ain ni dtg kasi kad kecik kat ain.. wahhhh... hahaha.. pestaim ain dpt kad..


Ni la kadnya.. mak dia kata anak dia nih sibuk nak kad jugak utk di kasi pd ain.. mak dia ni sepupu ain yg merupakan anak sedara hubby.. anak sedara hubby anak sedara aku la jugak kan.. hehehe..


U see..!! hahaha.. comel gile ayat tu kannn..

Ain yg baca ayat ni pun tersipu2 malu.. pastu asyik la dok ulang2 bgtau kat apis yg dia tu cantik dan wangi katanya... ahahhaha.. sabar jelah... cehhhh..

Mak hang ni dulu kecik2 takde sape nak kasi kad mcm ni tau.. sbb comot agaknye.. ekekekke.. ke sbb budak dulu2 tak reti nak mengeja lg kott.. hehehe.. ayat coverline.. hahhaha.. mentang2 le tak glemer.. kuikuikui..

Mujur la yg kasi kad tu anak sedara hang je ain.. dan hang ialah makciknya.. kalo korang ni sepupu agaknya kami sbg mak bapak dah plan tunangkan korang kecik2 mcm citer filem hindustan.. ekekekke..

Okeylah.. tu je nak citer.. ohye, saje nak bgtau yg 21hb ni ain dah genap 6 thn.. cepatnya masa berlalu kannn... dah besarrr anak aku.. kang tak lama lg sama tinggi je dgn aku kang.. pastu dah boleh share baju sama2 dgn aku.. ahahha... adeh laaa...



3 comments:

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said...

kak.....bezday ain sama dgn aiman.....bestnye....

Lia said...

heheheee.. ain comey tu yg kecik2 lagi dah ada peminat..

DeQWa said...

wah,kecik2 sudah ade peminat ek...
power lah ain.....
heppy besday ain....
awl wish...nnt off line,blk kg...kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...