NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 18, 2012

aLaHai aPiS...

Apis ni memang budak yg baik, jujur, manja, sensitif, mudah menanges dan suka bg alasan yg kadang2 tak relevan.. ekekeke..

Dia punya perangai kadang2 bikin aku gerammm sgt tp kebiasaannya perangai dia buat kami laki bini terhibur.. terhibur dgn gelagat dia..

Anak manje abah dia ni.. anak2 aku mmg semua manjeeee sgt dgn abah2 dia sbb antara aku dgn hubby, ternyata aku yg lebih garang..

Maunya tak garang kalo dah kita yg lg 24 jam ngadap anak2 dan abiskan masa dgn anak2 kann.. hehehe.. mcm apis ni, asal kena marah dgn aku je mesti sebut nak abahhhhh.. nak abahhhhh...

Apis ni kadang2 penakut nak buang air besar.. bkn maksud aku dia takut hantu ke apa ke kan.. maksud takut tu ialah dia ni kalo suruh buang air besar mmg kekadang ada problem sket nak meneran..

Dia bknnya sembelit pun, cumanya aku ni kdg2 kena paksa dia push kuat2 suruh dia teran.. dah mcm nak bg semangat kat org yg nak bersalin je gamaknya.. ekekeke..

Standart la kan kalo nak teran keluar ta*k yg mula2 tu agak susah sket.. pastu baru lancar utk pengeluaran berikutnya.. sama gak la mcm si apis ni.. tu yg kdg2 aku kena bg semangat suruh dia teran sekuat hati..


Aku : Cepat dede kuarkan "ayah dia" cepat.. (ta*k mula2 tu aku saje panggil ayah dia sbb besar sket kan.. wakakakka..)

Apis : Hiarghhhhh.. iyahhhhh.. ** bunyi teran kuat2..

Aku : cepat dede cepattt.. teran kuat2 lg..

Apis : Tak boleh makkk.. dede tak boleh nak kuar kan ayah dia.. ayah dia besar sgt.. ** ckp sambil nanges2..

Aku : Dah tu camne nak berak kalo ayah dia tak kuar..

Apis : Dede nak kuarkan anak dia dulu.. anak dia kecik.. ** wakakakkaa..

Aku : Okey cepat kuarkan anak dia dulu.. hiyahhhhhh...** buat bunyik teran

Apis : Hiyahhhhh... hiyahhhhh... dede tak boleh kuarkan anak dia jugak mak.. ** nanges lagik

Aku : Apesal lak tak leh nak kuarkan anak dia..???

Apis : Dede tak boleh kuarkan anak dia sbb anak dia semakin membesar..


Wakakakkaka... sabarrr jelah... tp lps semangat demi semangat yg aku bg akhirnya dia berjaya gak membuang hasil kumbahan dgn jayanya... ekekkeke..

Err ada yg tgh mkn ke masa baca entry ni..?? kalau ada ampun la ye.. ekekekke.. sape suruh korang baca time mkn.. ekekkeke..



16 comments:

-iLLa- said...

KAHHKAHHKAHHHKAHH....

DeQWa said...

hahahhaha.....apis apis....
lawak la polak....adoiii.....
anak dia semakin membesar yer apis...kekkeke

jijasakura said...
This comment has been removed by the author.
jijasakura said...

hahahaha..lawak la apis nie...kena bg semangat ek kalau nak membuang...hehehe...

izahdaut said...

hahaha.. lawak betul apis neh.. adeh.. kelakar kan ngan bebudak ni. teringat aank saya, membuang n termenung punya lama sampai tertido atas toilet. ajak keluar tapi tak mo jugak. nak keluarkan ehem nya tu.

tq ye sudi try resepi dari blog saya yang kek tu.cantik la potongan kek nya. suke tengok

ADEEYA said...

Huahuahua nk meneran pun kna bg semangat...

AxaNixa said...

hahahhahaha! :D

AxaNixa said...

hahahhahaha! :D

ummi_khalish said...

hehehe...tertawa dil baca kisah ni..apis2....

Ida Mohd Ali said...

lawak la dia ni.. :)

arinieva said...

apis apis.. hehehehe.. klu tgk baby meneran nk yak yak pun klako kan.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ada je jawapan apis..

Ummi said...

hahaha..lawak!lawak!nanti dah besor depa bace entry ni mesti sipu-sipu gitu..kak sy dah try buat kek batik ala2 kak punye resipi..siap buh link blog kak..mohon share ek http://syikin-awalktoremember.blogspot.com/2012/01/belum-lagi.html

Salina said...

haha..manja sungguh la budak si apis sorang ni..cian dia..

@izY@N said...

Hehehe...anak akak ni sungguh comel la...

SaRaH SaLiHaH said...

adushh..klakor!!!
hi..sy new friend..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...