NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, May 30, 2010

LaPpy RoSaK..BLoG TaK Dpt ApDeT

Ni aku pakai iphone je.. Lappy lom hantar klinik lg.. Lom pi repair lg maksudnya.. Rasa bosan tul bila lappy rosak ni.. Malas nak kacau lap top hubby...

Nanti laptop dah sihat aku apdet la ye... Sampai jumpa lagi..



6 comments:

aina said...

ah kak, nanti buatla review pasal camera barumu itu...hehe...mcm berminat jugak dgn camera tu....

aNa SuZaNa said...

Aina
akak rasa akak x reti bg review..kikiki.. Tp yg pasti mcm syok lak pakai kamera tu.. Masih di tahap bljr lg ni

ida said...

Salam singgah tuan rumah..tahniah..rumah masuk majalah..

Cik Zura said...

assalamualaikum.. hari ni masa dalam pjalanan ke opis di shah alam, saya singgah shell.. dah lama tak beli majalah ni, tapi sebab tajuk dia lebih kuang "rumah seorang blogger" terus ku capai.. tuh cuba cari blognyer nin.. leh lah kunsi citer.. umah saya pun masih lam pembinaan.. dari rumh suzana, adalah idea utk umah saya skit nin.. heheheh

aNa SuZaNa said...

ida..
thanks ye... terima sgt2 kat team anjung seri sbnrnya sbb pilih umah ana.. huhuhu

aNa SuZaNa said...

cik Zura..
thanks ye..sbnrnya kan, ana pun terkejut tajuk mjlh tu camtu.. pdhal ana ni blogger biasa2 je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...