NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, May 05, 2010

MeNu MaKaN2 aRiNi..

Huwaaaa... aku pening sgt arini nak masak lauk pe.. sbbnya aku pun tak tau.. agaknya ramai gak suri rumah yg sama mcm aku kot.. hari2 pikir nak masak lauk apa.. lebih2 lg org mcm aku yg tak reti masak ni.. huhuhu

So ni jelah menu utk aku yg malas nak dok lama2 kat dapur.. anak2 pun asyik bergaduh, melalak, bergaduh , melalak.. grrrr..


Lauk pertama : sayur campur.. aku campak jelah segala jenis sayur yg ada dlm peti ais..


Lauk kedua : sambal cili api tumis.. aku kalo takde lauk pedas2 agak liat sikit nak mkn.. mcm kurang syokk je bila mkn takde pedas2 ni..


Lauk ketiga : ayam panggang yg aku masak td


Ni jelah menu aku arini.. tgk tu, bontot barney pun ada sekali menyibuk kat meja mkn..


Hafiz yg tgh merenung lauk pauk..


Ain mkn nasi goreng yg aku buat.. awat la mata mcm ngantuk tu..




Alisya aku umpan dgn mende lain.... kalo tak dia menyibuk je kaco aku yg nak suap nasik.. huhuhu..

** arini budak2 amat menduga kesabaran betul.. hafiz tumpah nasik kat karpet meja mkn.. ain tumpahkan air kat karpet meja mkn.. alisya sepahkan mainan merata2.. fuhhhhhh... agak tipis gak kesabaran aku arini..



8 comments:

IdzaLia said...

sedapnya tgk ayam yg tertonggek tu... hehe

Alya said...

huhuhhu...patutla dah lama tak update blog yer....

bz dengan ank2,lg2 umah dah besar ni kan....

cza said...

ana, bestnya tgk ayam panggang tu. share2 la resepi nanti.

noor said...

cam tu la budak2..kemas bawah, kat atas terabur...dah kemas atas,bawah terabur balik....
time tu kalo cek blood pressure mmg ler tinggi...tu yg asik jd tarzan jer kat umah...hahaha

tricksrex said...

jap jap jappppp
akak masak ayam tapi anak mkn nasi goreng ngn calciyum..
akak makan sorang je ke semua tu?????????

ena said...

sama la ngan aku ana oooiiiii...
dah la ari2 kena masak
pastu sendiri kena pikir..
pastu
dah la aku tak baper nak reti masak..

huwaaaa mmg sadis sadis sadiss...

aNa SuZaNa said...

idzalia..
br nak reply komen..huhuhu..bz yg amat lately..

alya..
itulah, mmg tak larat nak ngadap lappy selalu..

cza..
resepi main hentam je kak..malu nak kongsi..

noor
ada anak2 ni umah sokmo sepah..kemas balik sepah balik..hehe..

trex..
ayam goreng tu utk akak jelah..kikiki

ena
resepi byk kat tenet cuma bhn2 je manjang tak cukup..kikiki

nigina said...

terliur bila tgk hidangan tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...