NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, May 19, 2010

TuKaR LaMpU CHaNDeLieR

Fuhhh..gile lama la aku tak apdet story.. sampaikan hubby aku sendiri dok ckp

" asyik2 MENU ARINI (merujuk pada last entry..kikiki), sampaikan dah basi dah pun mknn tu..!! "

Chaittt.. hahahampehh..!!

Apapun mekasih sgt2 sbb masih ada yg menyinggah dan tersinggah blog aku.. aku byk abiskan masa gi blog2 korang dan jengah kwn blogger yg baru di kenali..hehe..

Aku sbnrnya sgt bz la wehh.. td sblm wat entry ni, aku sibuk tlg hubby aku psg lampu chandelier kat ruang mkn.. terer tak kami..hahaha..

Tp gile lenguh tgn akuu.. sakit2 ketiak dan tgn aku sbb angkat dan pegang lampu tu semasa hubby aku dok sambungkan wayar dia..perghhhh..leh timbul muscle la pasni tgn aku..kekeke


Ni la ruang mkn kami..


Deko simple2 je..


Dan di sebabkan nak bertukang, maka segala mak nenek atas meja mkn ni terpaksa di alihkan dulu..


Ni lah lampu skrg.. dan lampu ni lah yg kami nak tukar dgn lampu yg baru kami beli.. lampu yg baru kami rembat tu beli kat Kulai.. jauh wooo lampu tu dtg.. hehehe


Pandangan dr bwh lampu


Kusi tu di gunakan sbg tangga utk memudahkan proses menanggalkan dan memasang lampu.. meja mkn tu tak mampu kami nak alih wooo.. berat nak mamposss meja marble tu..


Lampu baru.. =)


Tadaaaaa... nilah hasilnya.. ok tak lampu ni..?? citarasa kami laki bini sama je..

Setelah berjam2 ambik masa nak pasang mende alah ni, akhirnya kami puas hati sbb berjaya psg sendiri.. ececehhh, bunyinya mcm aku lak yg psg.. padahal laki aku yg lg teruk wat keje..kikiki..




Oklah wehhh... letih teramat sgt ni.. sok aku wat entry baru lg kalo sempat.. rindu nak membebel ni..hehehe.. nak titunnnn..selamat pg buta (dah kol 3.10pg skrg ni..huhu)



13 comments:

SYANI said...

Lawalah lampu tu...pesal jauh sangat beli sampai ke Kulai??

kak mas said...

cun.. cun..

I want to lose weight said...

Wah... gigih..

Aku pernah gak tolong laki aku pasang lampu..

Tapi pasang lampu kalimantang tu je..

Tugas aku ialah pegang tangga sambil hulur drill.. skru... lampu... paku.. tukul...

Lenguh tengkuk dok mendongak..

IdzaLia said...

cantuk2... bling2 gitu..

aNa SuZaNa said...

syani..
sbbnya hubbyku org kulai.. so masa balik kampung baru2 ni hubbyku ternampak lampu ni kat kedai..heheh

aNa SuZaNa said...

kak Mas..
mekasihhh.. ni dah kali ketiga tukar lampu..baruuuu kena dgn citarasa..huhu

aNa SuZaNa said...

Kak Zel..
jimat sket dr upah org buat..baik upah tu masuk dlm ekaun bini dia(ana la tu) lg bagus..kikiki

aNa SuZaNa said...

idzalia..
macehhh..sbb bling2 tu lah yg kami terpikat..hehe

Syikin said...

tukar baru lagik...... sangat cun oooo...hanya mampu melihat..huuhu...

aNa SuZaNa said...

Syikin..
mu ni, bila nak mai umah ku ni..

noor said...

mak ai ana, meja makan marble...kalo tertumpah apa2 kat carpet kat bawah tu cam ner ko wat?hehe....

aNa SuZaNa said...

noor..
ana cuci je pakai apa2 yg perlu..pastu hair dryer....kikiki..so far sume boleh di atur lg..hihi

Me said...

lampu yg lama tue meh bagi kat i.. i redho jeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...