NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, May 05, 2010

aYaM GriLL


** masih tak sempat nak celoteh panjang2 sbb bz membakar ayam.. kang tragedi rentung berlaku lg kang kalo tak monitor..huhuhu



2 comments:

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

sedapnyer ayam panggang,oven kat umah ni tak penah lagi wat panggang ayam, dok bakar kek,roti,pizza,,roti pizza, lasagna sekali sekala....tak berani lagi nak wat panggang ayam, takut nanti bakar kek, bau ayam panggang, ekeeke.

Alya said...

confirm dah telan kan ayam bakar tu....

membuang saham je belum lagi ye...huhuhu

lain kali pos sini sikit....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...