NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, May 22, 2010

SuRPriSe DaRi SuaMi BuaT iSteRi TeRciNta

Buat abang,
mekasih sgt2 yg tak terhingga sbb belikan sesuatu yg tak di duga.. luv u... =)

apa ada dlm paper beg ni..??


Tadaaaa.. 2 jenis perfume yg sgt2 wangi.. pestaim pakai brand ni.. dan sememangnya aku sgt2 tak kisah perfume brand apa pun, murah pun aku tak kisah janji baunya sedap.. =)

Kebetulan perfume aku mmg dah habis, dan sblm mencari perfume feveret, aku pakai dulu perfume enchanter alluring.. pastu baru2 ni gi Giant Kota Damansara, terjumpa brand ellianto.. sempat rembat sebotol kecik yg rege rm19.. wangi ...


Tup2 masa hubby balik dr keje dia bg aku mende ni.. aku tak minta pun, dia yg ikhlas belikan.. hehe.. selama ni pun dia je yg selalu belikan pun.. cuma bila perfume dah abis aku tak bgtau dia pun..

Utk suami kenalah wangi2 kannn... takkan nak sambut suami balik dgn bau hanyir ikan or bwg putih lak.. =p ... ohye, perfume ni brand Jennifer Lopez (sgt2 sedap bau dia..sukaaaa..) dan Britney spears... Dua2 sgt wangi.. pandai hubby aku pilih.. yelahkan, dia jugak yg nak kena hidu hari2.. hehehe..

Dan satu lg kejutan utk aku... sob sob sob..

*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


apa agaknya tu ye.. tgk tulisan atas backpack ni tentu korang dah leh agak kann..


ni lah mendenye beserta accessories sekali.. =)


Kamera Brand Lumix GF1..

Wahhh... padahal laki aku tau yg aku bkn pro pun ambik gambar ni.. tahap amatur je.. ngeeee.. tp krn hadiah ni aku akan try bljr shoot gambar cantek2...


So far setakat ni masih terkial2 lagi.. hahaha.. takpe, slow2 belajar..

Apapun aku sgt2 menghargai segala pemberian dr suami aku.. dan entry ni pun khas utk suami aku jugak.. thanks yangggg..

(^_____^)



11 comments:

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Musim tul dapat DSLR ni kan..

AKU BILA ?!!!

Huwaaa... nak jugek :))

Ana Suzana said...

kak zel..
mana lah tau kan kot2 berkat akak mengglemerkan hubby dlm blog leh dpt kamera gak..aminnn..

SYANI said...

bestnya dapat minyak wangi....

eynda said...

Besar jugak lense GF1 ek...

Ana Suzana said...

syani
ngeeeeeeee...






kak eynda..
ntah la kak, ana tak brp arif psl lense2 ni lg..kikiki

tricksrex said...

aha pasni dah xde alasan snap pic x chantek kak ana oiii
hahahahaha

OneSimpleMother said...

nak nangis tgk adiah no.2 ... smpai bebila pun hubby akak tkkan belikan kot.. huhuhu..

Ana Suzana said...

trex..
ewah2.. tak wajib pun tau ambik gambo cantek2..ehehhe

Ana Suzana said...

Kak Mas..
ala nanges la pulakkk.. huhuhu

melin melinda said...

bertuahnya Ana.....hadiah no. 2 tu betul2 buat saya meliur je..heheeh....bila lah boleh dapat dari teman sebantal saya ni...ekekeke

Ana Suzana said...

melin melinda..
try la ayat sket kot2 tetiba dapat lak kann..hehhe.. ana pun tetiba je hubby belikan.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...