NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, May 25, 2010

aKTiViTi PeTaNg KaMi

Sejak dah pindah ni aku ikut mood gak la nak kuar bawak anak2 aku gi playground atau tak.. kadang2 rajin kadang2 malas.. tp byk malas dr rajin sbb cuaca pun tak menentu kann.. hehehe.. dok umah layan tv dgn tenet lg best.. kikiki..

Tp kekadang sian gak sbb diorg boring je, asyik2 layan kartun yg sama, pastu main menan yg sama dan gaduh bersama2... bab bergaduh tu yg tak tahan tu.. dua2 sama hebat, tak mau mengalah.. nape dua2..?? sbb alisya lom reti bergaduh lg.. miahahaha..

So nak taknak aku bawak la diorg ronda2 kawasan perumahan Villa Suria ni je.. pastu gi playground main2 jap.. bila nak hujan je terus berambus balik rumah...


Get ready sume nak jalan2 pusing kampung.. hahaha.. alisya dok sebelah aku sbb kang senang aku nak handle kalo dia melalak.. dia ni asal kete benti je melalak.. grrrrr...


Ain dgn Hafiz dok kat belakang..

Apa lagi.. merayap la pusing2 sampai 6-7 round baru balik.. habis minyak macam tu je le.. kekeke.. oklah.. tu je nak cite aktiviti aku ptg2.. mcm ni lah suri rumah kan... =)



3 comments:

shabiela said...

uit, ku nmpk keta baruuuuu... tol ek?

Ana Suzana said...

erk sha..
mu ni perasan je ye..trade in getz tukar myvi sha.. bonet besar sket..hehe

eynda said...

Wah!! Semua baru ni hihi..cantik kaler tu ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...