NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, September 29, 2013

MaSaK2 Di HuJuNg MiNggU

Arini terajin sikit.. masak menda yg paling cepat dan mudah sbb kang si kecik tu kacau je kang kalau kat dapur lama2..


Aku masak nasi ayam guna beras panjang..

Yang dah siap masak lupa lak nak snap... Pastu masak lauk sup.. goreng ayam.. ayam aku buat 2 jenis.. 1 ayam goreng biasa je..


Dan satu lagi ayam rosemary..

Siapppp.. utk org yg berpantang mcm aku ni opkos la mkn lauk pantang je.. huhuhu...

Okey laa.. nak minum milo panas jap.. entry pendek je utk arini.. 




24 comments:

me.ronazil.ab said...

sedap nye ayam tu.....
x de resepi ke? heheheh

Liza Yati said...

Ana masih dlm pantang kan? Rajinnya.masak. liza kalau dlm pantang mmg mak dtg tlg masakkan. Huhu....

Liza Yati said...

Ana masih dlm pantang kan? Rajinnya.masak. liza kalau dlm pantang mmg mak dtg tlg masakkan. Huhu....

my techage said...

Bestnye ayam rosemary...

zana fahmi said...

Masak juga ye walaupun berpantang? org perempuan pantang ke hape ke....masak tetap masak....huhu.

Cik-Anne said...

rajinnye memasak..berselera nampak ayam tu...

Nur Honey said...

waa... rajin ana masak ye... nanti post la resepi ayam rosemarry tu. teringin aa nak try. senang2 ana singgah blog saya ye.. sweetlittlecastle.blogspot.com hugs and kisses utk baby

adda syuhada said...

takleh tahan ooo tgk ayam rosemarry tu..

Aju Mohit said...

rajinnya masak walau dalam pantang ;)

syalinda johari said...

kagum betul lahh..dalam pantang buleh masak nasik ayam siapp..cergasss...hehehhe,,take care dear...

cik hani said...

Ya Allah..terliur nya tengok ayam tu..sedapppp nampaknya..

tak bole tahan tengok..hihik..bila habis pantangnya..boleh bebas dari menu pantang..hihi

Smiley said...

hebat toi ibu pantang ni masak hehe

JunAina said...

Sedap pulak lauk org dalam pantang tu!

Cik Puan Rara said...

wow.lauk org dlm pantang pon sodap~

Azwanie Hisham said...

nak resepi ayam tu kak..
pulishhhh... *sambil buat muka merayu

azaleania said...

Ana,

Tahniah selamat melahirkan anak yang ke-4.
Dalam pantang pun gigih masak lagi tu..tabekkkk!

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Sedapnyaaa ..nak resipi sis ..

Buddy Bard said...

Wah, rajin nye akak masak...selama nie sy tak pernah komen pon.. sy salah sorang silent reader blog akak...hai akak.. selamat berkenalan... lau free jom lah singgah saya nye page..
https://www.facebook.com/ZahiraMY

Ibu Lala said...

Rajinnya masak wpun dlm pantang. Pantang sendiri ke. Ayam tu nampak sedap. Nak resepi.

Ena said...

Terbaiknya la ibu berpantang ni kan.. cergas!

Syafinas said...

Bangga melihat ibu berpntang still boleh bt rutin harian... Bg tips..sy ank tiga dan akn 4 bln 11 ni tp mnjg xckup masa...

Salam perkenalan...

Syafinas said...

Bangga melihat ibu berpntang still boleh bt rutin harian... Bg tips..sy ank tiga dan akn 4 bln 11 ni tp mnjg xckup masa...

Salam perkenalan...

Syafinas said...

Bangga melihat ibu berpntang still boleh bt rutin harian... Bg tips..sy ank tiga dan akn 4 bln 11 ni tp mnjg xckup masa...

Salam perkenalan...

Syafinas said...

Bangga melihat ibu berpntang still boleh bt rutin harian... Bg tips..sy ank tiga dan akn 4 bln 11 ni tp mnjg xckup masa...

Salam perkenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...