NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, November 04, 2013

MeNaN uNtUk Di JuaL

Bukan aku nak jual menan benonye.. tapi anak bujang aku si apis @ dede.. dia kata nak cari pendapatan.. kekeke..


Ni la menannya.. dia bg nama menan ni Lego..


Jangan pelik lak sbb menan ni adalah gabungan dari menan2 yg ada kat umah.. 

Dede kata dia cipta khas dari idea dia sendiri.. hebatttt katanya.. pastu sibuk offer aku dgn adik badik dia yg lain utk beli..


Kalau ada org datang pun dia offer gak suruh beli.. aku nak kemas dia tak kasi.. katanya nanti takde org nak beli kang kalo aku sorokkan..


Menara eiffel tower pun dia guna sekali.. kehkehkeh


Ni la harga yg dia letak.. mahal betul harganye.. muahahahha


Di sebabkan panjang sangat menan dia tu makanya aku sorok kat tepi tangga jelah..

Sape2 berkenan bgtau la ye.. =p




15 comments:

Hasida Mohammed said...

Kecik dh pndai bisnes, syabas..salam maal hijrah utk Ana n family, moga idup kita d berkatinya

DYatie said...

Hahaha. Amboi. Mahal nyer. Kasi murah2 je la abang! Hihi.

eynda said...

Tak mampu aunty nak beli wahai Dede hehehe...

Iza Fiza said...

Hehe..dede harga tu termasuk caj gst tak tuh?heheh.

Ainim Suju said...

adoi..bijaknya dia

nurbijen said...

baru jer nak usha harga, terbeliak biji mata tang harga tu.... kasi diskaun 90% pun, tak mampu lagi.... hihihi
btw, bagus la invention apis ni... full of imagination :)

jaakechik said...

lahhh ingat nak jual menan betul tadi... lelaju jaa terjah... kekeekkee...

IdaShazana said...

Tekejut tgk harga. Sekali jual boleh terus pegi paris :)

Ibu Lala said...

Kreatif kreatif. Ha ha ha.

Ain Ridzuan said...

mahal sangat la dede.. hehe

http://sweetmom83.blogspot.com

izzeyda said...

Mahal la dede..bg diskaun pun belum tentu dapat beli nih.. hahaha..

JunAina said...

Pehh tak mampu makcik nak beli nak...ekekkee...

mama maman aka yana said...

mahal sungguh la dede... ada ke org mampu beli tuh... kiki

bijak sgt la dede nih... boleh jadi usahawan berjaya nih

my techage said...

nak beli eiffel tower je blh tak dede...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana, sheila ingat mainan nak dijual betul2. ciss tertipu mak buyong. kuikuiiii. kreatiflah anak kak ana ni.. hehhee (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...