NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, November 07, 2013

MeNdoNut Di PeTaNg HaRi

Anak2 aku memang hantu donut.. suka giler makan donut.. tapi bukan donut yg ada mcm2 perisa tu tau.. anak aku suka plain donut je.. 

Kalau bawak gi Jco donut pun diorang tetap nak yg plain punya.. tak suka yg bersalut2 bagai.. 

Dan petang2 hari macam ni sbb tatau nak buat apa makanya mendonut la bersama bebudak ni..


Tapi awasss.. kalau kurang sabar dan tak tabah baik toksah buat sbb komfem dapur bersepah dan berkecah punyalah..

Maunya tak bersepah kalo bermain dengan tepung kannn.. tapi yg bersepah2 tulah yg buat diorang seronok..


Memasing bereksperimen dengan doh sendiri..


Ica ni pantang org nak snap gambar dia terus dia posing senyum manja.. ececehhh




Ni donut ica buat.. mcm2 bentuk sebab jap2 dia guna acuan donut.. jap2 lak guna acuan karipap.. kekeke


Yang bujang ni paling suka buat donut.. makan donut lagi lahhhhh dia suka.. kalo boleh hari2 dia nak buat dan makan donut.. 


Siap mencangkung bagai..



Ape mendeee la yg ko buat tu apis oitttt...


Ni ha donut ciptaan apis..

Aku tanya tu donut apa.. dia cakap dia buat donut sosej.. kahkahkah



Haaa ni baru la donut utk makan2.. yg korang buat tu korang makan sendiri la ye nakkk..




22 comments:

meera said...

Amboi rajinnyer ica ngan dede. Eh bayi x tolong ker? Nmpk sdap n gebu jek donut ana, patutla diorg suka.

Cnidaria said...

amboii gebu nya donut ko ana..geram pulak aku nengok eh. hahaha....

Nana said...

naik gebuss donut2 tu...:)

my techage said...

gebusnye..

syalinda johari said...

high class betoi ler donut si apis..hahahhaa...
semangat diorang buat donut...

Myra Jay said...

Rajinnya anak2 menolong..hehe :)

Klau anak2 suka makan, kita lagi suka membuat kan ;D

ain.ya.nun. said...

Resipi donut u mudah tak? Kalau mudah, share resipi pls =)

Suliana said...

nak resepi kak ana :-) saya pernah buat donut tapi tak jadi.. bila goreng cepat je hangus. pastu dlm x masak. huhu.. manalah tahu kot2 pakai resepi kak ana menjadi pulak :-p

Jujue Ahmad said...

gebunya donut tu... minta la resepi boleh jue buat jugak...

Pearl Kaz said...

ingatkan donut apis tu bentuk love.. donut kasih sayang ke.. hahaha

Cik Eka said...

gebu2 donut akak.

Hahahaha apis punya donut kelakar. Kemain lagi bentuknye ye

Lynda Che Lah said...

kak Ana, anak sy peminat donut. share lah resepi donut. nmpk cantik dan gebu tu

nabila zaremi said...

Nak resepi kak..gebunya donat tu...

izzeyda said...

Rajinnya ica ngan apis..hehehe..gebu tgk donut yg ana wat..

eRzA said...

fuhhh meleleh air liur pagi2 ni..gebunye donut..eheh

Hafizah said...

haha...nak jugak cakap donut tu mmg gebu.menggiurkan..donut apis tu... ermmmm...kretif sgt...haha

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

sedapnyaaa ..buat umi lapar je tengok huhu

DYatie said...

Comel nyer ica. Hihi. Anak kte pun panggilannya ica. Hehehe. Kite tak pernah lagi buat donut nih. Huuuu.

Cikgu_Anie said...

assalakualaikum....donut nampak gebu sgt..kalau ana ada masa boleh minta resepi.slalu buat gak donut tp x de gebu camni..yg dh goreng x de gambo ke hehe...seronok buat ngn anak2 kan...bagus drg boleh reka creativiti sendiri

Ain Ridzuan said...

kak ana, nak resepi... hehehe

http://sweetmom83.blogspot.com

intank said...

ana, nk resepi jgk...anak2 akak pun suka...gebusss sgtt...nnt share yer

AisHaH hAsHim said...

ana...Nampak gebu sgt donut ana.
boleh bg resepi dgn step bergmbr sx...mcm selalu tu. senang sket nak follow...
sbb dh byk x buat asyik keras jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...