NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, February 26, 2013

MaKaN2 @ PiZZa HuT

Ni la diary mak buyong.. perut masih tak besar mana tapi kuasa mencekik mengalahkan resaksa.. asal ada kelapangan je mesti nak mengunyah..

 Perut lak asyik la nak bunyik2 je padahal makan dah baca bismillah.. yelahh, dulu masa kecik2 kalo aku asyik laparr je mesti abah aku cakap aku makan tak baca bismillah.. 

Mandai2 je abah ni tauu.. orang baca bismillah laaa.. cuma perut ni je tak reti nak kenyang2.. lempang gak perut ni kangg.. hehehe..

Bila keinginan nak makan tu macam2, maka budget pun ada sedikit lari la kann.. aku sorang je mencekik dah berapa dah bil.. hihihi... lebih2 lg kalo makan kat pizza hut..


Ni yg aku order semalam.. lupa dah apa nama set ni..

Aku lepak pizza hut sementara nak tunggu ica dgn apis abis sekolah.. tapi aku tak lepak makan sorang2.. anak buah aku ada teman aku hari2..


Ni aku yg punya jugak.. kihkihkih


Yang ni anak buah aku yg punya.. 

Tapi aku cilok makan sama gak.. aku tau dia tak mampu nak abiskan 4 keping tu.. tu yg aku bantu tu.. muehehhe


Ni aku yg order.. 

Coklat volcano kot namanya.. nampak mcm kecik kan.. tapi jenuh gak nak abiskan sbb cepat muak.. yg pasti sedappp..

Tu la set yg aku makan semalam.. arini tatau.. maybe tak makan kot.. lepak dalam kete jelah.. agaknya la kannn.. hihihi





11 comments:

Qashmere said...

Sedap tu ana...biasalah ngandung mmg cepat lapo..

IdaShazana said...

volcano tu mmg lazat. choc lava kat domino's pun sedap

fairus mohamad noor said...

lme x mam piza hut..kalo dominos tu slalu la jgk..

:: Cik Viva :: said...

tak pernah try coklat volcano...yummy..

Firdawati Rashidi said...

Salam,

Firda pun kalo pregnant , seleranya bukan main...
Asyik nk mengunyah je...hehe

Firdawati Rashidi said...

Salam,

Firda pun kalo pregnant , seleranya bukan main...
Asyik nk mengunyah je...hehe

The ShomeL TwinZ said...

sdapp betul nmpk aiskrim tu kak :)
hehehe

Nida Mohd said...

sedapnya...terliur tengok pizza tu..

xpe ana makan banyak pun slim je lg...preggy pun nmpk slim jugak..menten je..hehe

Rempeyek Bahulu said...

macam sedap nya coklat volcano tu kak ana
grrrrrrrrrrrr

eynda said...

Lazatnyaaaa hehe...

saraQesya said...

Sedapnye..iskk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...