NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, August 24, 2009

LaGi PerSiaPaN aKikaH


Ni paperbag alisya..simple je kan..
Malas nak serabut2..
ohye...aku order kat sini..Kak Ayunie
Aku rasa akulah customer paling cerewet..ekekeke..

Ni lah sourvenior tu..murah sajokkk..

Ni bekas telor tu..murah jugak..hehehe..

Ni setelah di packing dgn jajan2..

Camni yang aku wat..aku packing sorg2 tau..

Tgk tu..bersepah kan..
sakit pinggang duduk lama ngadap benda ni
dah la siapkan sorg2 tanpa bantuan..huhuhu

Total sume 100 paperbag..fuhhh..penatttt..

Ni antara yg dah di siapkan..
Ain dgn hafiz tak berani usik pun..
jajan2 tu pun dia xkutip ambik..bagusnya..

Ni dah hampir siap dah ni..
Apapun syukur Alhamdulillah...
siap jugak walaupun penat.. sampai kol 5 pg ku siapkan tau..!


4 comments:

-iLLa- said...

huhh rajinnya ko...kalo aku tumpo....ekekee...

m@ said...

hai ana..bestnya nk buat kenduri..
kiss kn tuk alisya ya..
baik abg n kakak nya x ngusik.:)

aNa SuZaNa said...

illa..
nak buek camno..nak harap hubby xleh, sian dia penat balik keje..
anak2 lak kecik2 lg..hehehe


ma..
kendurinya dah sudah pun 15 hb lepas..ekekeke..ni ntry ketinggalan namanya..

shabiela said...

rajin mu wt snsorg.. baik lak tu 2 badik x usik.. kalo anak2 sha.. terbalik hbis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...