NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, August 24, 2009

DuGaaN PuaSa KeTiGa

Korang nmpk jelas ke tak gambar kat bwh ni ?
kalau tak jelas meh aku bgtau..
Kat bwh ni gambar ruang mkn aku yg di genangi air
Huwaaaa....


Air ni datangnya dr mesin basuh aku
Aku td pi basuh kain...
pastu terus wat keje umah lain..
10 minit kemudian tgk ruang tamu banjir


Jenuh tauu sapu air tu kuar dan mop balik lantai
dah la air sabun..sib baik br bilasan pertama
Kalo dah sampai habis baju tu di cuci mau satu rumah banjir

Habis karpet tempat dining tu basah
huhuhu..letih makcikkkk..
Ni kejadian kali ke 5 berlaku sejak dr awal kawen
Asyik la terlupa nak kuarkan corong air mesin basuh tu

Ohye..sblm aku perasan umah banjir
Aku hairan nengok ain dgn hafiz main pancing2 kat lantai
Rupanya main air..kononnya mancing ikan la tu..
padan muka kena marah dgn aku..hehehehe..

1 comment:

Eika Arysha said...

hehehe,bila akak citer pasal nie,teringat lak eika dulu sblm kawin,selalu lupa nk jatuh corong air,akhirnye,banjir satu dapur,terpaksa keringkan sblm mak eika balik,klu x,mmg kene bebel 1 hari...hehheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...