NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, August 07, 2009

Ke MaNa HaRi Ni..?

Sunyi sepi blog ku arini..
Sbb ku takde masa dok dpn laptop
Arini kuar dgn anak2...ke mana..??

Ain dgn hafiz dok tgk tv sementara tunggu maknya siap


Kami ke Pusat Perubatan Naluri
Sbb alisya nak kena injek 2 bln...
Tadi timbang berat cuma 5.9 kg je

Oklah kan..demam dah takde..
batuk2 pun dah takde..
Just hingus masih ada sikit2


Kuar rumah kol 2.30 ptg
Kol 3 ptg sampai klinik tu..
Dah start ramai org....tak syiok woo tunggu lama2..


Sib baik ada tv...
so lyn jelah channel yg di pasang
byk tul baby2 sakit..merengekk je..

Alisya tertido sementara tunggu nama di panggil


Dlm stgh jam tunggu br nama alisya di panggil
tp tu hanya utk timbang berat dan ukur ketinggian je
Pastu kena tunggu lg utk jumpa doktor lak


Hafiz suka sgt dpt kuar dr rumah
mcm bebas dr sangkar agaknya
masa kat klinik bkn main ligat lg dia berlari sana sini

Risau aku di buatnya
yelahh..camne nak kejar dan kawal dia..
dgn alisya lg nak di pegang


Ain mana..??
Dia standart la..nyorok dlm kete..
haiyooo..suruh teman pun takmo..penakut tul..


Ain start takut jumpa doktor lps kena injek 18 bln
lps dr tu dia mmg fobia tul..
nmpk bgnn klinik pun dah berair mata dia..
takut punya psl la tu..hihihi..

Tp bila di tanya besar nanti nak jd ape..
dia kata nak jadi doktor..
aikkk..elok pulak tu cita2 nak jadi doktor..
katanya nak bg ubat kat sume org..
padan muka kena mkn ubat katanya...ish ish ish


2 jam br settle urusan kat klinik
biasanya kurang dr sejam je
tp arini kebetulan ramai sgt org..xper lahh..
total bil sume rm140 utk injection
pastu terus chow balik umah..hafiz dah ngantok..



5 comments:

liana said...

bam..bam nya itew baby hehehe

rizan&suzana said...

uik..tak tido lg ke..hihihi

shabiela said...

shematnya hafiz..

iNa said...

alisya..lena nye tido...

eynda said...

Geram tengok alisya.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...