NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 10, 2013

EnTrY Di PeTaNg HaRi

Syok betul hari ni hujan kannn.. dapat gak ler tido sejam je td.. terjaga sbb abg aku call mintak resepi coklat ganache.. cisss.. potong stim nak tido tul laa..


Dah alang2 terjaga terus la mencekik sbb hujan2 adalah sangat lapar.. hehehe..

Makan roti dengan air milo panas2 dan kopi pegaga panas2.. pastu baru bedal nasi sepinggan lak.. dasarrrr resaksee..



Nureen time petang2 hari adalah waktu dia berjaga.. dalam erti kata lain celik mata.. biasanya start kol 6 ptg sampailah malam dalam kol 9 camtu baru dia nak tido.. 

Tu pun tak lena sgt.. jap2 bangun mintak di pegang.. dia akan betul2 lena kol 11 malam ke atas sampai la pagi.. kejut bgn utk nyusu dan tukar pampers je..

Apa lagi tugas seorang bayi nak buat kann.. takkan main fesbuk lak kot.. kahkahkah.. yg aku tau nureen aku ni kejenye : 

nanges -> nyusu -> berak/kencing -> nyusu balik -> sendawa -> muntahkan susu sikit kadang2 bila terlebih nyusu -> sedu -> nanges -> tidoo

Pastu ulangg balik aktiviti yg sama.. hahaha.. tu jelah kan kejenye.. apo lagi nak buekk..

Pastu pepetang time cenggini dia akan berjaga sbb nak kacau aku tengok citer feveret aku tetiap petang.. 

Maklumlah dalam pantang ni banyak hadap tv jelah.. bkn senang woo nak ada kat umah mcm ni.. selalunya merempit jelah hantar anak sekolah..


Ni la citer feveret aku 

" Love you Mr Arumugam.."

Hahahaha.. arumugam la sangatttt..  =p




12 comments:

Chekgu Azrine said...

Layan jgk..hehe

zaleha said...

I like mr arumugam too

Jueliza Jamani said...

hehehe arumugam yer kak ana.. gelak guling2

Jueliza Jamani said...

hehehe arumugam yer kak ana.. gelak guling2

syalinda johari said...

kami layan jugak citerr..best..kahkahkah.. macam sweet2 gitu

JunAina said...

Aramugammm...kikikiiiii...

Akak tak pernah sempat layan citer tu.

Ibu Lala said...

Syoknya time berpntg kn. boleh tgk citer mcm mcm. Ana keje ke surirumah sepenuh masa

izzeyda said...

layan jgk citer nih.. cuma smlm xsempat layan, bz sesgt.. hahaha..

Ana Suzana said...

Ana surirumah yg dok umah hanya dlm pantang.. abis pantang kang jd driver utk anak2 mcm biasa. . Hehhe

Ferra Leza said...

tgk2 jugak love u mr arumugam tu.. hehehe... tp tkleh nk concentrate sgt.. time tu lah tetiba bz semcm dgn kerenah anak... nasib baik tk de oggy.. kalu tak mau berebut tv.. hahaha...

Suhailah Abdul Hamid said...

nureen pun nak layan sama cite mr arrogant tu..kikiki :)

http://sihatitunikmat.blogspot.com/

Nurhidayah Azmi said...

Wah!dah lama xsinggah blog akak. dah selamat rupanya baby girl lahir. congratz!

psst: sblm ni jd silent reader j tgk2 resepi. skg dh berblog. jemput singgah! :)

http://suriscarfdheart.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...