NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 12, 2006

Tido........zzzzzzz







Time ni kat Pengkalan Balak, cuti2 family bln Ogos lps..di sbbkan kepenatan budak ni tido lena wlpun dlm keadaan lampu terang benderang.. tu pasal letak lampin dpn muka dia..cover cahaya sikit..kasi tak silau..bkn taknak tutup lampu, kalau tutup gelap lak bilik (chalet).. awal pun lg masa tu, sekitar jam 8 mlm kalau tak silap..time tu lak ada BBQ kat luar..
So aku dan hubby lepak bilik sementara menanti si kecik ni bgn..kitorg sengaja sembang kuat2, tp dia lena gak.. biasanya kalau kat rumah sendiri jgn harap le nak lena camtu..bunyi tapak kaki pun leh tersedar..penat sgt agaknye..nak bgnkan tak sampai ati lak..kami pun tunggu je laaa... dr pintu bilik kami jenguk2 gak adek badek yg lain kat dpn chalet time sesi BBQ tu..tgh sibuk memanggang lg..so kami relax kat bilik je..takut jatuh katil lak budak ni kalau di tinggalkan..
Dah hampir 2 jam ain tido time tu..masih tak bgn2..sabo..!! sabo..!! org kat luar pun tak panggil kitorg lg, maknanya lom sesi mkn lg kot..dlm hati aku kata "lamanye memanggang..??" aku dgn hubby lepak2 teman ain sambil tgk tv..perut makin berkeroncong ni..Hubby aku segan nak kuar join diorg kalau aku tak kuar sekali..dia sanggup teman aku tu..ekekekeke..
Tetiba pintu bilik kami di ketuk..potet ( nama timangan abg aku) anto mknn 2 pinggan..uiks, dah mkn ke..?? nape tak panggil td.. Sekalinye diorg semua terlupa masih ada family yg lom mkn (iaitu kami le)..HAMPEHNYE koranggggg.....patutla lama beno..sorg pun tak inform kami dah mkn rupanya..di sbbkan diorg terlupa maka byklah mknn yg dah habis..tinggal saki baki sikit je yg dpt di selamatkan utk kami..Hampess ko potet...Cisssssss....."ini boleh mendatangkan marah"
Dah le kami ni lapo... bkn saje taknak kuar jenguk, tp anak aku tido la....huwaaaaaa..camne lah korang leh lupa kitorg lak ni...tak aciiiii........huhuhu.... jd mlm tu kitorg cuma dpt mkn bihun goreng dgn sedikit udang , sedikit ikan pari dan sotong..semuanye sedikit sedikit.... Eiii, geramnyee.......
Sekian melaporkan...!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...