NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 11, 2006

Jom kuar...





Gambar ni br ambik mlm td..time ni bersiap2 nak kuar rumah ikut hubby pi opis abg dia kat pandan indah..time ni jam dah kol 11.30 mlm.. time2 camni mmg si kecik ni tak tido lg... sama cam kitorg gak, jd "burung hantu"... dlm prjlnn aku dpt tgk cuaca yg agak teruk dan sesak napas aku dibuatnye..kes jerebu yg tak sudah2..
Risau lak kat ain, dia dahlah selsema lani..cam nyesal lak ajak dia kuar time cuaca tak berapa elok ni.. hrp2 ain tak apa2..yele, aku sendiri leh rasa sakit tekak dan nak batuk2 inikan pulak budak sekecik ain...huhuhu..risaunyeee...hopefully ok2 je..balik dr opis abg dia jam 1 pg.. kami singgah kedai mkn jap utk beli lauk buat sahur..sal aku tak masak smlm..
Aku tak masak coz hubby mkn kat hotel smlm..company dia yg buat..aku tak dpt ikut sal takde jemputan..huhuhu...sedihhh..aku pun berbuka dgn ayam goreng McD je..cukuplah..bosan mkn sorg2, tu yg tak masak tu..back to the topic, kitorg beli lauk tomyam campur, daging msk merah dgn ayam goreng pandan serta nasi putih 2.. kedai mkn ni mmg tmpt feberet kami.. tuan punya kedai pun dah kenal kami..nama restoren ni Sri Mesra yg terletak kat greenwood.. mskkan dia mmg superb.. Ada kelasssssss...!! (pinjam ayat iklan sat..)
Sampai umah kol 2 pg..ain sempat tido dlm kete..bila sampai umah je dia cergas balik..tp kejap jele cergasnye, pehtu nangis2 sambil gosok2 mata dan tarik2 telinga sal dah ngantuk..skrg ni pe'el dia yg aku pelik ialah dia suka tampar2 muka dan ketuk2 kepala dia sendiri..kuat lak tu.. apa pesen lahhh anak aku skrg ni.. setiap hari mesti dia buat camtu..mlm td time nak tido dia meragam lama sikit..tak tau nape..menangis cam kena pukul je..kol 3.25 am br dia lelap..
Pg td tak sahur sal sedar2 dah terbabas dah..subuh pun nak abis waktu..adehhh..lauk sedap lak tu.. masing2 monyokkk je tak dpt sahur...huwaaaaaa... alarm berbunyi pun tak perasan...nilah pertama kali kami tak bgn sahur...

5 comments:

janna w.m mokhsin said...

suker tgk gmbr2 ain....ain dah pandai aper dah skang...?nanti singgah la kat my blog yer....do care to leave comments...

lyn hazirah said...

wah.... so cute! tapi y so lambat belum tido lagi.

aNa said...

ain mmg jenis tido lmbt sejak dia 7 bln.. tak tau knp..ikut pe'el kitorg kot..hehehe

lyn hazirah said...

oooo... my sons pukul 8-9pm i sudah tug them into bed. tapi pagi pukul 6am sudah bangun... i think la..coz my hubby & i pukul 7- 7.30am baru bgn... itupun diorang masuk bilik & kejut

aNa said...

ain dah tak leh ejas tido awal..kol 2 keatas br tido..kalau masuk bilik awal pun sama gak lmbt tido..dok mainnnnn je..tp dia qada siang la, bgn lewat..kol 12 br bgn..terus lunch..ekekekek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...