NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, October 08, 2006

Anak angkat kesayangan kami...




Inilah Shiro..penyeri hidup kami..kami syg sgt kat dia ni..nama ni aku ambik lps tgk cite kartun sinchan..aku yg mula2 bela shiro ni..aku jg shiro ni sblm kami kahwin lg.. teramat2 sygkan dia sehinggakan aku sanggup minta kebenaran hubby aku utk bawa dia sekali tinggal bersama kami..aku takleh kehilangan dia ni..huhuhu..drpd kucing pungut aku terus jdkan dia kucing yg paling istimewa..mknn pun istimewa gaklah..
Dialah penyeri hidup kami sementara blm ada anak... aku gelar diriku sbg mama dan hubby ku sbg papa kpd Shiro ni.. terhibur betul dgn gelagat dia ni.. manja yg amat... shiro ni kucing betina... dr dia masih baby lg aku bela..sampai la dah besar dan beranak pinak..cuma skrg ni dia tak lg tinggal bersama kami,sal sejak kami ada baby kami tak dpt bela dia..yelahkan, ruang rumah terhad. Jd tak berapa elok bela kucing dgn adanya baby kat rumah..so, aku posting shiro kat kg..minta mak dan adik2 aku jg..hehhehehe..terbela gak hidup dia...
dia ni kucing yg bertuah sal dah merata2 kami bw dia jln.. nak tinggal kat rumah takut takde sape bg mkn..so, kemana kami pergi kami angkut..cuma takle sampai hotel..tak pasal2 kena halau lak..hehhehe.. antara tmpt yg shiro prnh sampai ialah umah mertua ku di kulai, johor.. genting highland (just jln2 je) , kuantan (umah abg iparku)..prnh sekali tu dia terberak dlm sangkar dia masa kat tgh2 highway..tak psl2 kitorg kena berhenti tepi jln nak bersihkan dia sal kete bau busukkkkkk...cam jg anak kecik lak rasanye..ekekkekeke..
cuma skrg ni dia dah tak bersama kami sejak bln November 2005, demi bayiku yg akan lahir pd bila2 masa waktu tu, aku terpaksa letak dia di kg..apapun yg berlaku, aku ingin nyatakan jugak " SHIRO..MAMA SAYANGG SGT DGN SHIRO SAMPAI BILA2"....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...