NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 09, 2006

Ain 3 bln..





Usia 3 bln dia dah suka ketawa2.. sblm ni senyum2 je.. tp ssh sikitlah nak dgr dia ketawa mengekek2... ish2.. yg lecehnye time ni dia dah mula kenal org.. takut dgn org.. so, berkepit ngan aku jeeeee..... Ada sekali tu aku pegi majlis kahwin, dia ngamuk sakan bila terlalu ramai org bising.. Seolah2 org2 yg ada kat situ semuanye resakse bg dia.. ngamuk tak hengat.. malu tol aku masa tu, yele, mesti ada yg kata aku tak reti jaga anak... padahal org tak tau yg anak aku ni takut org...
Ain mengamuk mengalahkan lagu2 pengantin yg di pasang time tu..suara dia menangis je dah cukup menjadikan suasana kelam kabut.. mak aku yg ada sekali kat majlis tu pun tau tu suara anak aku..dia leh ckp kat kwn2 dia "tu tak lain tak bkn mesti suara cucu aku.." wakakaka.. cpt2 aku suruh hubby mkn, aku lak sanggup tak jamah apapun..rimas sgt dgr ain ngamuk.. dlm fikiran cuma nak balik umah cpt je..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...