NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, October 17, 2006

Jom memasak..!!






Smlm punya lauk berbuka puasa simple je.. sambil masak lauk berbuka, bubur nasi ain pun tak di lupa..eceh, cam berpantun lak...!! smlm masak lauk kari daging, sambal udang dgn ayam goreng sahaja.. mlmnye pulak operasi buat kuih..byk tol cabaran buat kuih bila ada budak kecik ni.. asyik nak kacau je..pastu bila dia bosan asyik nak merengek je..buat2 muka mengantuk lak tu..bila aku berhenti jap buat kuih dgn tujuan nak tidokan dia, dia lak main2.. bila dah stgh jam tak tido2 gak aku angkat terus bw gi dapur, teman aku buat kuih lg bagus.. bila ke dapur je dia buat2 ngantuk balik.. ciss..!! bijak sungguh hang ye ain.. sib baik siap gak almond london aku 250 bijik.. kol 12 mlm terus masuk tido..penatttt....
p/s: potet, hang punye resepi biskut nanti aku buat ye.. bhn2 ada yg tak cukup la..

2 comments:

Dalila Hamid said...

menariknya menu...... :)

Dalila Hamid said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...