NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 09, 2006

Ain 2 bln..






Time ni ain dah 2 bln..masih kuat tido di siang hari...mlmnye lak asyik bgn je menyusu.. letih gak bila asyik kena bgn je..ni kira ok sikitlah berbanding masa dlm pantang..masa dlm pantang budak ni tak reti tido mlm langsung......celik je memanjang...pastu asyik nak di riba je... penat betul...tp itulah pengorbanan seorg ibu... lama2 dah biasa dah dgn keadaan camtu..sejak ada anak kecik ni mmg tak prnh cukup tido dibuatnye..
Siang hari try tidokan dia dlm buaian.. dia nmpk gayat je..tp tido gak, bila dia tido dptlah rehat sikit.. sib baik hubby belikan buaian karen..kalau tak, letih le nak enjut..hmmmmm.. Tp Alhamdulillah, ain ni pun tak kisah tido buai atau tak.. cuma kalau siang aku letak gak dia dlm buai..kasi tido lena sikit..kalau kat tilam asyik terkejut2 je karang..

1 comment:

Sue*suriyati said...

dah ade muka ain time nie...comei3x...syok baca blog ana...stat dari awal nie,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...