NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, October 14, 2006

Gambar mlm td..






gambar ni ambik mlm td masa sampai umah dah ( balik dr sekinchan)... makin ssh nak ambik gambar dia.. tido lambat mlm td coz punggah balik brg dr dlm beg..basuh baju dan masak bubur ain utk esok punya. utk sahur lak aku masak nasi goreng je..
dah settle sume keje br kami tido..dlm kol 2 pg baru tido.. alarm dah set.. sekaliknye tak terjaga lak..sedar2 dah kol 6.30 pg...huwaaaaaa..tak sahur lg buat kali kedua...huhuhu...ni gara2 ain meragam jam 4 pg td lani..dia tetiba ngamuk lak..rupanya bdn dia panas, demam rupanye anak aku ni...adehh, dahla selsema lom baik2 lagi...cian dia...

4 comments:

janna w.m mokhsin said...

rajin sungguh mama update blgo yer....kiter nih..aduhai...bz,bz....hehehe...tak sempat nak update

aNa said...

takde apa nak buat la zana..bila ain tido nilah keje mama..hehehehe.

Mus said...

heheh,,walaupun entry dah lama suka lepak blog ana..nak kenal dari mula...skang nampak ain dah besar..comel jer dia dulu kecik2..

Ana Suzana said...

study cite lama2 ekk.. takpe, boleh gak nmpk kehidupan kami yg sblm2 ni kannn.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...