NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, May 11, 2012

SeLeSai SuDaH..

Semalam tghari aku pegi balai polis tun hs lee lg sekali dan buat kali yg terakhir (harap2nya gitulah).. aku gi sana sbb nak ambik keputusan kes berhubung kes kemalangan tu hari..

Sebelum tu mcm biasalah aku pi hantar anak2 aku ke sekolah dulu.. takkan nak ponteng lg kannn.. lepas je aku hantar anak2 aku, aku dgn ica terus berdezup gi balai polis yg tempatnya sgt sesak tu..

Kali ni tak sesat dah cumanya aku still harapkan gps la bantu aku kannn.. kalo tanpa gps komfem aku sesat..!! huhuhu..


Dah sampai punnnn..

Parking kat tempat biasa.. sejam rm3.. snap guna hp je takkan nak kuarkan kamera lak.. malu lak aku kang pak polisi tengok.. kekekke..


Snap guna henpon gak.. pura2 mcm aku taip sms la konon2nya.. banyak woo polis merata2 kat kawasan ni.. tu psl aku segan nak snap guna kamera.. dah namanya balai polis kann tentulah banyak polis.. hehehe..

Masuk dalam pi ambik nombor jap kat kaunter.. pastu duduk sat tunggu giliran aku di panggil.. ramai pulak orang awam dalam ni..


Duduk sambil curi2 snap gmbr.. kihkihkih..


nombor giliran aku..

Walaupun selang satu nombor, tp aku still kena tunggu dlm 20 minit gak kot sbb diorang nak sediakan segala dokumen yg aku nak... takpe, aku relaks je kali ni.. takde nak rushing2 pun..


Suasana dlm balai.. banyak lak org yg buat aduan kemalangan..


Setelah 20 minit menunggu akhirnya dpt gak borang keputusan kes...

Opkos la aku menang dlm kes ni.. hehehhe.. apapun Alhamdulillah selesai sudah segala urusan.. moga di jauhkan la dr perkara2 seumpama ini lagi.. Amin..

Sok tengahari kete merah aku akan masuk workshop toyota.. selamat berspa ye kete.. mekap cantek2 kasi hilang itu kurap kat body belakang.. =).. So utk beberapa hari ni aku pakai kete encik suami jelah.. yihaaaa...!!!



6 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Ok laa tu, nampak balai tu agak selesa juga... Tak macam IPD PJ tu... lagi teruk... malas nak cerita jer... nanti tak pasal2 aku kena saman...

Dani Baharim said...

keta oren kak ana dah lama menghilang. kemanakah beliau. hehehe.

..::..aRe-Na..::.. said...

smg dijauhkan sgl kejadian yg
x diingini lg lepas ni..insya-ALLAH..AMIN:-)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

okla janji setel ana

Iza Rohaiza said...

Alhamdulillah...selesai jugak akhirnya...

Aizat said...

Salam,
Bagus info dr blog ni tahniah!
Saya nak tanye keputusan kes tu berapa lama baru boleh kite ambil dari balai?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...