NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, May 18, 2012

aNaK2Ku Di GeNiuS AuLaD

Tadi aku sajelah jenguk2 fesbuk genius aulad tempat anak2 aku belajar.. tup2 aku ternampak gambar murid beramai2 dgn teacher kelas masing2..

Wahhh ainnnn.. dah mcm bersanding haaa gayanya.. hehehe..

Tak sangka ain tahun akhir dah kat sini.. mesti dia rindu kawan2 dan teacher dia nanti.. ain kalo bab bergambar memang dia suka.. senyummm je..

Lepas tgk album kelas ain, terus klik laju2 carik gmbr kelas apis lak.. nak gak tengok wajah apis.. carik punya carik dan jumpa kelas apis gak akhirnya..


Tapi jenuh aku belek muka sorang2 murid lelaki kat belakang tu haaa..

Aikkk.. apis cuti ke masa ni.. belek le lg sekali carik kat mana apis.. rupa2nya dia dok kat kerusi sebaris dgn dak pompuan.. kahkahkah..

Patut la mak tak cam ko nak oittt.. comel sgt dok kat situ.. bertuahh ko di apit gitu.. ekekkeke..

Tp dalam kelas memang apis ni tak berapa tinggi.. ketinggian dia comelll je mcm budak2 pompuan tu.. kekadang budak pompuan kelas dia lg tinggi dr dia.. kihkihkih..

5 comments:

Lieya said...

kihkihkih..saya pun dok mencarik muka apis.. dah baca ana punya statement baru nampak apis dok sebaris ngan gigirl2...hehehe

Me said...

eden plak tengok je gambar kelas hafiz terus je nampak dia.. sbb dia je tak bertudung dok barisan depan :D

Gieyana said...

comel je pics nie...:-)

Mummy GreenyHouse said...

haha..mmg x perasan ade boboi terselit duduk depan tu. comel je..~

Cik Puan Izan❤ said...

comel2 dak2 nih... kdg2 rasa bangga kan bila tgk wajah anak2 kita kat sekolah...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...