NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, February 28, 2012

SaPe SuRuH TaK BaLiK MaKaN

Tulahhhhhh... sape suruh tak balik mkn malam semalam.. kan dah majuk tak masak best2 arini... muehehhehe..

Malam ni aku masak lauk Karili Sardin je.. Nama menu adalah ciptaan sendiri.. takde kena mengena dgn yg masih hidup ataupun yg belum mati.. ekekkeke..

Maksud Karili Sardin ialah Kari + Cili + Sardin.. Ni bkn sambal sardin tau.. Ini sardin aku masak dgn serbuk kari dan serbuk cili....

Masak tanpa taruk air asam atau sebarangan air.. hanya menggunakan bwg besar + serbuk kari daging + serbuk cili yg di jadikan pes + sardin tin + serbuk perasa.. siapppp... kang mkn bersama2 dgn roti gardenia...

Sebenarnya bkn majuk punn.. tp encik hubby nak mkn lite2 je mlm2 sbb dia selalu balik umah lewat.. kalo dah lewat takkan nak mencekik nasik mlm2 buta lak kan.. itu perkara yg luar biasa bg beliau tp tidak aku..

Aku pg2 buta pun leh mencekik nasik lg.. hahahhaha.. sememangnya aku mmg suka sgt mkn bak kata ain.. kahkahkah..

Okey.. nak layan citer Vanilla Coklat jap.. Anak2 semua dah terbongkang tido awal..

3 comments:

DeQWa said...

hahhaa,jadi la karili sardin pun,janji kenyang.....
yeayyy...vanilla coklat...

Rinna said...

Hmm..sedapnyaa nampak pekat bila cicah ngan roti..kan.. :)

Mamaleesya said...

dap gak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...