NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, June 25, 2010

CiTe BesDaY aRiNi..

Seawal jam 9.32 pg aku dpt pesanan ringkas SMS drpd ME yg mengajak aku mkn tghari sama2 dgn dia kat shah alam.. dah lama tak jumpa dia walhal bkn jauh sgt pun kitorg ni tinggal.. kekeke..

Dan dia mengajak aku mkn kat restoren D' Lawang yg ada jual ayam penyet.. dia kata dia nak belanja aku mkn.. wawawa..bagai org mengantuk di sorong tilam + comforter, aku pun apa lagi.. terus tanya hubby dulu mintak izin..

Memandangkan hubby dan anak2 jugak lom mkn sbb besday gurlz cuti masak arini, so aku ajak le diorg sekali.. kang aku kenyang mereka kat umah kelaparan lak.. ehehhehe.. isteri mithali la katakannnn.. hehehe..

Mula2 nak berbaju kurung sbb nak pakai tudung instant ( br berjinak2 nak try ), tp baju yg aku nak pakai tu kainnya hilang lak.. jenuh aku cari dlm lemari.. tak jumpa gak.. last2 aku sarung t-shirt je le dgn seluar.. spt biasa sport shoes.. kikiki

Pestaim wehh aku dgn hubby try mkn ayam penyet.. hubby terus jatuh cinta dgn menu ni.. dia kata sedappppp...!! wahhh, pasni takyah ssh2 nak pujuk mkn ayam penyet lg dah.. kikiki..

Aku bwk kamera tp tak dan nak snap pulak.. ntah knp besday gurlz arini malu2 kucing la pulak.. kuikuikui.. so aku cilok jelah gmbr2 ni dr blog ME.. leh kan ME.. hihihi..


Mujur mu kabur2kan gmbr ni ME.. so takdelah nmpk jerawat yg ngada2 nak tumbuh kat pipi aku.. tak prnh2 ada jerawat tup2 kuar jerawat masa hari lahir.. uwaaaa... oh ye, nmpk tak aku yg malu2 miauuuu.. nak mkn pun cover2 je.. dah mcm pengantin mkn beradab lak..

Tp masa aku jd pengantin dulu aku tak malu2 pun mkn.. buruk lantak lg ada laa.. time tulah mknn sedap2 di hidangkan.. keh keh keh..


Ni Ain (kiri) dan Shazzy anak ME.. mulut berdua ni pot pet pot pet menyembang.. dua2 mesra alam.. hahaha..


Oleh krn aku tak snap gmbr dia, so aku tepek jelah gmbr koleksi dia.. minta izin ye ME tepek kat sini.. kalo mu tak izinkan nanti aku kuarkan balik gmbr ni.. hehehe..

** ada mcm tizz zaqyah kan rupa dia.. pheeewitttt.. aku kwn dgn artis laaa.. =D


9 comments:

Zana said...

aiseehh...takdak lak terselit gambaq zana time nih, kot2 lalu time tu..kekekekek

Zana said...

opss..lupa lak..happy birthday....
moga sentiasa dilimpahi rahmat & kurnia drNya..

-iLLa- said...

wooooo x ajak pungg...

Ana Suzana said...

ZaNa,
kikiki..lenkali tegur la br leh snap gmbr sesama.. hehehe..

Ana Suzana said...

iLLa,
alaaa.. ni plan tetiba la illa.. lenkali kita ngedet ekk...

jijah montel said...

selamat hari ulangtahun ana..

mamataya said...

ana..
ku baru pasan entry mu ni laaa..ekkee..malunyaaaaaaaaa....mu p letak pic ku ????...kekeke..apa apapun selamat hari jadi yeeeeeaaaaa........

Ana Suzana said...

cik jijah,
mekasihhh.... =)

CeqGu said...

ana...cam ne nak buat bahagian comment yg macam kat 'Bebel Bebelan' tu....kalau ada orang comment kat post yg lama2 pun kita bleh tau kan....bleh ajar tak cam ne nak bg ada benda alah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...