NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, June 25, 2010

SeLaMaT HaRi LaHiR Ke 29


Kanak2 ribena la kononnnn.. cettt..!!


Hari ni genap umur aku ke 29 thn.. Alhamdulillah, masih di panjangkan umur dan di beri kesihatan serta di murahkan rezeki.. syukur Alhamdulillah..

Apa yg aku dah capai pd umur 29 ni..?? :

1. aku dah jd mak kpd 3 org anak.. hehehe..
2. aku dan family dpt pindah dok umah sendiri..
3. Dah dpt gi zoo negara.. -----> nanti aku cite.. hehe
4. apa lg ekk.. hmmm.. dah la.. kikiki

Hadiah hari jadi yg di ingini.. :

1. Nak gi main out door theme park genting highland.. bulehhh gitew..?? rindu nak main roller coaster, buaian dan yg ganas2 punya menan la.. bestnyeeee...!!

2. Gi mandi manda kat sunway lagoon.. tp mggu ni tak leh la sbb penyakit blnn aku mendatangi aku la pulak.. kang jd laut merah lak kang kat tempat mandi tu.. kekeke..

*** tp tak tau le apa kata hubby aku.. terserah le.. huhuhu.. yg penting aku nak hubby aku sentiasa syg aku sampai bila2.. (^___^)

21 comments:

SYANI said...

Happy Birthday Ana!

Azirahman said...

Selamat hari lahir....moga dimurahkan rezeki dipanjang umur....

Alida Ali said...

Happy bday ana...sama la wish kita bday nak main kt theme park genting.....dah berlagu kt telinga huby...harap2 dia bawa la bln depan...

Unknown said...

happy birthday ana....alahai... mudo layie ko rupanya.... ehehehee...

Mummyaza said...

hapy burfday ana ... :)

OneSimpleMother said...

hepi bufday ana.. smoga dibawah rahmat dan nikmat Allah sentiasa.. :)

Ana Suzana said...

SyaNi..
mekasih ye

Ana Suzana said...

azi..
mekasih jugak.. aminnnn

Ana Suzana said...

Kak Alida..
wahhhh, nak main kat genting gak ye.. kikiki.. moga hasrat kita tercapai.. aminnnn

Ana Suzana said...

Kak Mah..
alahai kak, dah tuo pun dah.. hehhee

Ana Suzana said...

Kak Suhaiza..
mekasih (^_______________^)

Ana Suzana said...

Kak Mas..
aminnnn... mekasih doakan ye.. =)

sLeepIng beuty said...

HAppy Birthday to u ANa ... !!!

sweets said...

happy besday ana...

Wonderful Life with Mary Kay said...

Happy Birthday to you... happy birthday to you.. Happy birthday to Ana.. HAPPY BIRTHDAY TO YOU... (sedap tak I nyanyi?)

Nigina said...

happy besday anak.. moga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan diberkati .. amin...

Ana Suzana said...

Mekasih pada semua yg wish kat ana, mendoakan kebaikkan utk ana dan menyanyikan lagu besday utk ana wlpun tak di dengari.. hehehe.. =)

Hasril.Husni said...

hapy besday ke 29?

Ana Suzana said...

Hasril..
awat ada tanda soal tu pulak dik oitttt..???

mirah said...

ana, happy belaated irthday ya. Seaya rupanya kita..
moga panjang umur dan dalam rahmat Allah sentiasa.

zn said...

Happy bday ana....semoga menten comel n ceria...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...