NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, August 30, 2010

IFtaR @ KLCC CoNveNtioN CeNtRe

Jumaat mggu lps aku cuti masak utk berbuka.. sbbnya aku join hubby berbuka puasa dgn staff2 dia kat klcc convention centre.. sgt2 selesa berbuka puasa kat situ sbb surau sgt besar.. so tak perlu nak gilir2 tunggu turn utk solat.. =)

Kami bertolak dr umah slps asar.. takut tak sempat sampai kalo kuar lmbt.. kang jln jem kang lg haruuu woo.. sudahnya kami dah tersampai awal la pulakkk.. kol 5.30 ptg dah tercongok kat klcc.. pe lg.. isi masa lapang le dgn melayan anak2..


Ohye.. sgt comel tul ain masa ni.. berbaju abaya dan jugak tudung pink.. ngeee.. (^__^)


Ini budak demam yg tetiba buat2 tak demam sbb nmpk menan.. chaitt..!!


Budak hensem berkopiah.. ehehe.. panjang tul rambut ko nakk..!!


Haaaa.. baru la sopan sket.. td serabai sket rambutnya.. hehe..


Kat menan ni je aku dah derma rm10.. satu round rm2.. mahal sungguh.. 50 sen udah le..!!


Alisya tgh jerit time ni sbb menan dah benti berpusing.. ewah ewahhh.. byk beno la nak menabung kat menatang ni nak oitt.. cukup la rm10 je.. ehehehe..


Pastu menabung kat binatang barney ni pulak.. terbang rm3.. hehehe.. janji diorang hepi dah le.. terutama budak demam ni..


Ramai sungguh umat kat klcc ni.. dah agak lama la jugak aku tak gi situ sejak dok shah alam.. kalo dulu tetiap mggu aku gi situ..




Kol 6.30 kami terus bergerak menuju ke convention centre..

Kami dpt tmpt duduk yg jauh dr mknn berat2.. cisss...!! stall yg berdekatan kami ialah stall dessert.. kira ok lah jugak.. hehehe..


Kami tempah 2 meja.. 1 meja org pompuan 1 lg laki2.. saje asing2.. senang sket kalo aku nak breasfeed alisya.. kikiki..

Yg pasti aku tak mampu nak bgn duduk ambik mknn sbb alisya tak mau berenggang dr aku.. asyik berkepitttt aje.. 2 kali je aku bgn ambik mknn pastu dah tak mampu dah, lenguh tgn aku bila sblh dokong alisya sblh lg angkut mknn..

Last2 aku suruh hubby aku tlg ambikkan.. menu mknn kat sini sgt2 byk dan meriah ok..!! layanan pun bagus.. kiranya berbaloi la dgn harga yg kami byr.. cuma yg tak berbaloinya bila aku tak dpt mkn dgn aman.. huhuhu


Ramai sungguh org..


Alisya, Hafiz dgn Ain aku suap nasi ayam je.. sedapp..!! pastu bg mkn satay.. ain dgn hafiz seronok betul kat sini.. siap main kejar2 lg.. alisya lak kejap je nak dok kat baby chair..

Pastu merengek nanges nak nyusu.. siap tido lg tu... tu psl aku tak dpt mkn dgn aman, letih dok riba dia je.. cobaannn..

Kol 10.15 mlm kami pun beredar mau pulang ke sangkar.. kikiki.. elok gak lah tu.. dah letih dah meriba alisya.. stroller hafiz dok pakai pulak time ni..


Geng2 hubby.. opss, terselit lak bini org..kikiki..


yg pompuan lupa nak snap.. sbnrnya bkn lupa pun.. tp malas.. kuikuikui..

Sblm balik kami bwk budak2 ni kat tmn klcc jap utk tgk air pancut... sgt2 seronok diorang tau.. aku pun seronok gak.. kikiki


perghhh.. ramai tul makhluk.. tak kurang jugak ramai betul anak2 muda berdating, peluk2 tanpa segan silu.. bln puasa ni weiii.. ish ish ish..


Cantek sungguh klcc pd waktu mlm..

Pas raya nanti aku nak ajak hubby gi naik jambatan tgh2 tu lah.. sib baik ada anak sedara keje kat situ.. bestnyeeee... teringin nak naikkk..




Awat sememeh beno muka aku.. sib baik laki aku snap blur2.. kahkahkah


Apa lg, balik le.. dah puas lepak tmn.. anak2 je yg terjerit2 nak tgk air pancut lg.. hahaha.. tak kose le aku nak lepak situ lama2..

*** sampai rumah terus masak megi kari 2 bungkus sbb lapo.. hahaha


2 comments:

azeila eila said...

ensem hafiz..kekeke...
suke bc blog akak ni..slalu bt sy gelak!sy admire sikap akak layan anak2...sy yg ade anak twins ni je pun slalu pening pale nk melayan, lg kalo nk mkn kat luar..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kat Tg Malim.. mesin tiken tu 50 sen sekali naik..

Tukar rm2 pun, nak muntah nunggu abih main

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...