NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, May 26, 2014

NoTa

Tak sangka lak aku dapat nota dari anak aku si Ain.. hehe.. puncanya aku kat bilik masa tu sbb tidokan si bayi..

Yg lelain automatik memang paham la kan kalau aku tidokan si bayi sorang pun takleh ganggu dan buat bising..

Elok je aku nak kuar bilik lepas si bayi tido tup2 nampak ada kertas kecik atas lantai depan pintu bilik..


Tu kalo aku tak pasan tu memang aku buat tatau je tu.. dah mcm sampah pun ye gak sbb bebudak ni suka sepahkan kertas merata2 gak.. 

Tapi tadi tergerak hati lak nak ambik kot2 la penting mcm resit terjatuh ke kann.. maka aku pun kutip laa..


Eh ehhh ada arahan "buka" pulak.. kikiki


Ada nota utk aku rupanya.. sibuk nak bgtau aku yg ica nanges kat tingkat bawah.. 

Si ica tu tido kat ruang tamu.. peel dia sejak kebelakangan ni kalau bgn tido je mesti ngada2 nak melalak.. nape ntah..

Kekadang mood dia ok.. tp lebih byk yg tak berapa nak ok.. macam le bangun tido tu kena penampo.. takde sape pun kaco dia tido.. tup2 menguekkk.. ish3x..

Cecepat le aku turun pujuk dia suruh diam.. kang kalo dia melalak lagi kuat kang sia2 je usaha aku tidokan si bayi tadi.. lani dah diam dah pun dia.. sedang elok melantak nasi sambil tengok tv.. hehe


Okeylah.. nak basuh pinggan jap.. abis la inai akuuu.. menumpang berinai 10 jari gara2 abg aku nikah sabtu tadi.. kikiki





19 comments:

IdaShazana said...

waaaa.... tu betul punya tak boleh diganggu

Nani said...

memanggg...sapa2 yg jadi kakak nie perangai cam gitu, suka nangis bila bangun tido...
mungkin nak perhatian dr emaknya..

tak tahu nak ckp jeles kat baby kecik tu...so nangis ler jawapnya...

syalinda johari said...

pandai ain bagi mesej bawah pintu..hahahha

Siti Asiah said...

cantiknye inai tu, teringin jugak nk pkai inai cantik2 camni tp segan plak nk g kj...huhu

*∽ IZAN ∽* said...

hahaha comeyy sangattt.. sian kakak.. tetap nak mengadu kat ibu dia hihihi

Ibu Lala said...

Amboi cantik inai tu

Muzai Samilan said...

bagus ain.. happy holiday ain n dede..

Azuramasni MdYusop said...

Biasa la... Kakak jugak nak perhatian..bg ruang utk dia

Saidatul Akma said...

so sweet sbb bagi mesej lagi hihihi...

My Aisy said...

pandai ain control keadaan...elok jek dia fikir nak bagi note kat mak dia...comel...

mamabeauty said...

so sweet anak you bagi messages

mamabeauty said...

so sweet anak you bagi messages

Mar Mansor said...

bagusnya..taknak ganggu mak..bagi nota..

eray ayang said...

anak yang kedua pun tengah peel camtu. bangun tido mesti nangis. mimpi ngeri agaknya.

hanum syahirah said...

comeynya bagi nota :)

mommiesjourney.blogspot.com

Pretty Sweet Dessert said...

Salam sy org baru..jemput intai blog sy

Putri Homestay said...

Salam Ana...cerdik dan mendengar kata Ain tu ye

izzeyda said...

Bagus ain ni..anak yang mendengar kata dan seorang kakak yang baik..biasa la bdk2 kekdg ada anginnya..

Ruzana Ibs said...

Pandai Ain bagi 'surat cinta' kat mak dia... understanding anak2 u! Bijak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...