NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, March 05, 2013

KaSuT DaH KeTaT

Entry pendek lagi sbb apdet dalam kete je kat depan supermarket.. kikiki.. alaa janji apdet sudah.. bila byk masa kang baru aku apdet panjang2 ye..

Ni saje nak citer kejadian tengahari tadi masa dok rushing nak hantar ain gi sekolah..

Aku masa ni dok sibuk masukkan beg sekolah ain dalam kete.. yg ain lak tengah nak pakai kasut sekolah..

Aku tengok dia terkial2 nak pakai kasut.. aku cakap la cepat la sikit pakai kasut tu.. dia cakap takleh nak pakai lak sbb kasut dia ketat..

Aikkkk.. takkan sebab makan nasi sepinggan tengahari tadi kaki terus membesar sampai tak muat kasut..

Ain terus cuba dan cuba dan cuba masukkan kaki dia.. tapi tak berjaya gak.. pastu aku tengok ain cek apa dalam kasut dia..

Tak lama kemudian dia terus menjerit macam histeria dan campak kasut dia.. menjerit macam nak nanges tapi hujung2 dia gelak pulak..


Ain cakap dia ingatkan ada setokin hitam kat dalam kasut dia..


Rupa2nya ada katak puru dok kat dalam tu..

Eeiiiiiii geliiiiiii... aku pun dok jerit sama ain.. apis yg sibuk sgt nak tengok pun jerit lagi hebat dari kitorang siap tutup pintu terus sbb takut punya pasal.. kekeke..

Ohye apis tak gi skul arini sbb masih tak sihat.. ica pun aku terpaksa pontengkan sbb aku tetiba malas nak drive jauh2.. hehehe..

Okeylah.. abis dah cite pasal kasut ketat.. kikikiki.. sekiann.. 




18 comments:

Azmatun Ismail said...

ayoyo gelinya ...katak tak menakutkan tapi sangat geli,..

Ibunda said...

ana terkejut ker tgk katak tuh... hati2 yer ana tgh pregnant kan..

Ibunda said...

ana terkejut ker tgk katak tuh... hati2 yer ana tgh pregnant kan..

Nadt said...

penah terjadi perkara yg sama pada saya. beria la dok tenyeh2 kaki nak masukkan jugak, siap da pakai berjalan 2,3 tapak lagi pastu rasa semacam je. bukak kasut, tonggengkan toinnnggg! kuar la putera katak yang tak hensem. menjerit terus baling kasut keluar pagar.hahaha..

Zee Suhaini said...

ee geli la kak ana..kalo saya confirn tak pakai dah kasut tu..cam tringat2 kat katak tu..

Zoe said...

hahaha..
teringat pulak zaman sekolah dulu.
abang member saya pakai kasut pergi main takraw.dia dah terasa dah geli-geli kat kaki tapi buat dekk je.
bila dah habis main takraw baru bukak kasut.tengok-tengok,ada katak kat dalam kasut.dah selamattt pun jadik arwah

enarasid said...

haha..klaka. ade lak katak dlm tu. tp mmg kan katak suke dok dlm kasut..sejuk agaknye..hehe

eynda said...

Zaman sekolah dulu selalu gak katak masuk kasut.... jenis tak check dulu...masuk kaki rasa lembik je kat dalam tu hihi...

Nadya Honey said...

sy pernah kene cmtu sekali..

Yong Is My Name said...

ayoyooo..
kalau cik yong bukan setakat jerit semua benda kat depan dilambungnnye..
gelissss

Hasida Mohammed said...

Pernah jga trjadi tpi yg paling geram masa akk belajar d maktab, umah sewa byk katak n stu hari dia masuk dlm beg kuliah, akk dh bwa dia msuk kelas...mmg trkejut n malu kat kwn2 tpi selamba dia kluar n tak silap dia blk umah sewa...kwn2 bgtau katak ni kita jgn myumpah/marah sbb perangai dia akn mjdi2..n antara kwn2 serumah mmg ada seorg yg ska marah katak2 yg ada..smpai kmi abis belajar pn umah sewa tu ada katak2 lg

IdaShazana said...

Boleh luruh jantung

Puan Bee said...

Gelinya ada katak eii .. sabar je la .. nasib kena kat anak , kalau mak dia cam mana ye ?

Lucu :)

AFFIEZA BINTI ROSLAN said...

aHAHAHA...lucu la apis...die pulak yang lebih tkut...kak ain steady...

Ana Suzana said...

Kak hasida..
Lorrr sampai macam tu sekali eh katak tu buat.. berdendam sungguh.. kikiki

Ana Suzana said...

Ibunda..
Haah.. peknen.. tp ana tak belasah katak tu pun tau.. just halau dia jauh2 je..hehe

syalinda johari said...

dulu masa sekolah rendah kat kampung, pernah jugak alaminyaa...memang geli gelemannnnn sampai rasa nak pitam..kahkahkahkah...time tu musim2 ujan..sebab tu la kena bubuh stoking dalam kasut...hahahaha..rasa naik bulu tengkuk ni..

Marina Dahlan said...

penah jadik jugak dulu2 masa kecik...
menjerit tak hengat donia la...
hahahha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...