NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 06, 2010

SnaCk PeTaNg..

Snack petang ni :

koko crunch + honey star +corn flakes + susu dutch lady

Ptg2 gini sambil2 layan anak tgk tv dan main2, aku lak mengisi perut sendiri.. asyik laparrr je lah aku ni kan..huhuhu..
Naik balik satu inci saiz pinggang..dulu pinggang dah tahap model dah...ekekeke..tu duluuuu..skrg dah naik la pulakk..sob sob sob..

Sedap nyeee...burpppp..Alhamdulillah..
2 kali aku bertambah...padahal baru lps mkn nasi td..ekekekeke.. mmg pemakan yg tegar aku ni..


Tetiba bunyi ting tongggg...!!! cpt2 ambik tudung..
Sbb tau bkn hubby yg balik..kalo hubby balik dia call dulu..rupa2nya encik posmen yg dtg..


Terlupa yg aku ada beli baju online..baju tshirt je..baju ain sehelai..lg 2 org budak tu takde saiz..ehehehe..order dgn rakan FB je..

Ok..abis cite..alisya dah melalak kat bilik tu..
dia tgh tido td..hehehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...