NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, January 24, 2010

SePeTaNg Di PLayGrouNd

Sementara hubby dgn kawan2 dia susun2 brg kat umah, aku dgn anak2 dan adik2 aku gi lepak kat playground dpn rumah..


Hafiz lebih suka main slide dan ain lak suka buaian je..


Sgt ramai org petang2 gini.. kelihatan bibik2 dok nyembang kat buaian.. ada 4 org bibik dr majikan yg berlainan masa ni, diorg sedang jg anak2 majikan bermain..


Hafiz yg sukaaa sgt main mende ni.. lebih 10 kali turun naik slide.. aku pun join main gak tau.. besttt..!!


Alisya aku letak kat stroller je.. dia buat hal dia je...


Budak ni sgt suka minum air masak guna botol berstraw ni je.. botol susu tak mauu.. sejak umur 6 bln dah reti sedut straw.. bagus2..




Dah puas minum, main gigit tali botol lak..


Mcm biasalah kannn.. masammm je muka..!!


Uikkk..sape nih..?? ganas sungguh..


Oooo.. mak budak yg tak sedar diri rupanya.. kekeke..


Posing duluuuu.. ada hati nak main paut pada besi rupanya..


10 saat yg pertama.. boleh thn lagi.. tp tak berganjak pun.. cuba gak tp tak mampu laaa.. susah gileee...


Last2 dah tak mampu nak berpaut lg dahhh.. sakit ketiakkk.. kekeke...


Pastu main buaian lak.. sgt kiut la amoi kat sblh aku nih.. lama tau aku tunggu bibik2 td beredar dr buaian ni.. bila diorang beredar je terus aku berlari dptkan buaian.. miahahaha..


Weeeeeee...!! syok betul jd budak2.. kekeke


Alisya setia menanti kat tepi buaian tu.. terkebil2 dia tgk aku main.. yg si ain tak abis2 tanya aku " mama pun nak jd mcm kakak jugak keee..??" cehhh.. saje arr..


Ain yg hanya main buaian je sepanjang kami kat situ..


Aku ajak alisya berbuai sekali.. suka tau diaaa..


Tp tak lama pun main buaian dgn dia, sbb dia berak rupanyaaaa.. cisss.. sib baik tak bocor sampai ke baju aku..

Terus aku ajak budak2 ni balik umah dan mandi sementara menanti hubby dan kwn2 dia siap keje.. pestaim mandikan anak2 kat umah baru.. syoknyeee..

** byk muka mak budak lak yg main kat playground..hehehe...gara2 adik pompuan aku yg rajin tlg snap gmbr..ok..sekian..


16 comments:

eynda said...

Comelnyer mak budak tu....dah macam budak dah rupa dia haha...

Papa meow said...

eh tu mak budak ke yg gayut2 tu hahaha...
Ayahnya kemas barang mak dia main2 ye, x aci...

Ana Suzana said...

kak eynda..
tetiba smlm terover lak nak main..kikiki

Ana Suzana said...

bapak kucing..kekekeke..
tulahh.. sesekali bg diorang yg ngemas apa slhnyaaa... lgpun tugas yg berat2 tu keje lelaki je.. miahahaha

tricksrex said...

hahaha..adoyai mak budak men kat playground ni..musti alisya pening tgk akak die maen,mak die pon maen gak...hahahahahaha

shabiela said...

ana, lepas gian ke.. ekekek..

LiAnA said...

hamboii mak budak lepas dendam kekeke.. oklah ana ringan je.. kalau akak yg naik harus putus buai tu wakakaka

Ana Suzana said...

tricksrex..
ahaha...ain yg pening nengok mak dia main..

Ana Suzana said...

sha..
sbnrnya tiap kali gi situ mmg ana yg over main..hehe

Ana Suzana said...

kak liana,
ape lakk, akak pun kurus gak pee.. huhuhu

mirah said...

ana yg kuris kecik molek boleh lah buat mcm tu.., kalau mirah yg try, harus org gelak agaknya.. hihi

m@ said...

hehe..ahalah cute betuii tgok ana main semua tu :-p

zealvia said...

sonokkan main kat plyground tp sejak kena tegur dgn security terus fobia malu sampe ari nih..teman anak main je walopon dlm hati terkinja2 nak main.

Ana Suzana said...

mirah..
hehehe..ana pun segan2 gak masa mula2 nak main tu.. tp sekali dah main terus syokk dibuatnya...kikiki

Ana Suzana said...

MA..
lepas gian Ma.. kekeke

Ana Suzana said...

zealvia..
ana prnh ada pengalaman kena tegur dgn security jugak tau.. lg malu bila security tu tiup wisel kat ana..maluuuu tauu org tgk...huhuhu.

lokasi kkejadian kat tasik ttwangsa..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...