NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 06, 2010

AktiViti PaGi BuTa..

Sila tgk jam pukul brp..?? Ni kira awal lagi ni..
Time aku taip entry dah pun kol 3.40 pg..lg lewattt..
Korang yg dah biasa lyn status aku kat FB tentu tau knp aku tido lewat kan..


Ni aktiviti aku di pg2 buta time org syokk membuta
Aku memerap 3 keping salmon utk di buat sarapan pg nanti..huwaaa..salmon nak abis dahhh..

Tinggal sekali masak je lg..
beli 3 keping besar wooo..tp cpt abis sbb kuat mkn..
Semestinya aku yg paling kuat mkn..ain pun samaa..!!


Ni utk ain dgn hafiz..
Budak2 ni suka bekfes mkn ikan ni..ratah2 mcm tu je..
Tp kena masak dulu la kann..


Ni bahan2 rempah yg aku masukkan..
Kalo korang tak cukup bhn ni pun takpe..asalkan ada rosemary, mixed herbs pun dah cukup..pastu garam secukup rasa..jgn lebih2 lak ye..


Ni perap time..ikan tersorok dlm timbunan sayur tu..
ohye, aku masukkan sayur asparagus, baby tomato, carot yg kecik2 tu, batang saleri dan jugak brokoli..pas perap balut dgn aluminium foil..

Nak tgk hasilnya nanti pas sarapan la ye..aku tak masak pun lg...pg kang br masak..masak awal sket sbb hubby ada keje kat PICC putrajaya..


Pas siap keje terus kelaparan..
pagi2 buta lapar tuuu..mcm tak biasaaa..hehehehe..

Aku buat sandwich...sedappp..hihihi..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...