NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, April 18, 2014

JoM MaKaN LaSaGNa

Ada tak kat sini "hantu" makan lasagna.. hahaha.. yg pasti aku antara org yg sangat2 suka makan lasagna.. 

Sedap giler wooo.. tu psl aku buat sendiri.. pastu dlm belog ni pun aku kongsikan sekali resepi buat lasagna utk korang..

Tapiiiii.. if korang teringinnnn sgt nak makan lasagna tapi takde masa nak masak atau tak reti nak masak atau pun adaa je bahan tak cukup time nak masak jangan risau.. 

Meh aku rekemen dgn kawan aku yg memang buat lasagna je kejenye.. haaa kalau nak tau dgn dia ni lah aku belajar buat lasagna.. bagus dia ni.. tak kedekut ilmu..

Khusus utk org sekitar shah alam, ni berita baik utk korang yg teringin nak makan lasagna.. kawan aku ni ada sediakan khidmat penghantaran ke tempat2 tertentu..

Klang pun ada gak dia buat penghantaran.. kl lak aku tatau.  Yang tu kena tanya dia sendiri ye nanti..


Klik kat sini :



Boleh juga hubungi terus beliau :

Puan Pieza : 012-544 2482


Satu lg berita baik, agak2 kalau ada yg berminat nak cari pendapatan lebih boleh la contact Pieza utk jadi agent produk ni sbb si Pieza ni jual lasagna frozen jugak..

Syarat jadi dealer mudah je, cuma beli 10 bekas lasagna (boleh campur2 size).. 


Menarik kannn.. 




Nanges tengok.. huhuhu

Banyak sungguh cheesenye.. geramnyeee.. ni kalo bulan puasa ni lg bunyik2 cacing dalam perut di buatnya.. hahaha

Harga pulak mengikut size :

Lasagna Ayam 
~ small RM16 / 500gram
~ medium RM31 / 1kg
~ large RM62 / 2kg

Lasagna Daging
~ small RM15 / 500 gram
~ medium RM30 / 1kg
~ large RM60 / 2kg


Manakala yg nak jadi agent harga boleh rujuk dengan beliau ye.. aku lupa lak nak tanya.. kekeke

Apa lagi korang.. pi la klik like kat page fesbuk beliau.. pastu terus order.. terpulang la kat korang nak order yg dah siap di masak atau pun yg frozen.. komfem tak nyesal punya lah..

Selamat Berlasagna.. muehehehe..




10 comments:

Anum said...

nyum2

izzeyda said...

nyum3..sdapnya..klu laa dok area sana, maunya order yg frozen..blh msk bila nak mkn..

haryati said...

Sedapnye...

Unknown said...

sedapnyeeee..klu dekat kan besttt...:))

DYatie ABakar said...

Xpernah makan lasagna lagi. Hahaha.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana, wahh macam nak try je. sheila suka lasagna~~~

Nurul said...

Aduh, sedappnya lasagna... suka sgt... selalu memang beli je... tapi ada aritu buat sendiri... godek resepi dari blog Ana le... terima kasih ye... :)

Unknown said...

Mabeles

JunAina said...

Terliur...terliur...

wantie said...

Huhuhu...memang tenfah menangis ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...